Orders.
Als je de taken voltooid krijg je 5 spirit orbs, en tegenwoordig als je de weekly orders klaar krijgt op tijd, krijg je een hogyoku!
Voor het doen van taken krijg je ook prijzen.
Daily orders en wat je kunt krijgen:
Daily: 3x een Story Quest ~ Prijs: 10,000 coins
Weekly: 30x een story quest ~Prijs: 100,000 coins.
Daily: 3x Co-op quest ~ Prijs: 2* Power heart accessoire
Weekly: 30x Co-op quest ~ Prijs: 3* Power heart accessoire
Daily: 3x Brave Battles win ~ Prijs: 7 Soul Tickets
Daily: 5x Brave Battle wins ~ Prijs: 5 Rare Medals
Weekly: 50x Brave Battle wins ~ Prijs: 10 Soul Tickets
Daily: 100 enemies verslaan ~ Prijs 7 Brave Tickets
Daily: 300 enemies verslaan ~ Prijs 10 medium exp crystals
Weekly: 3000 enemies verslaan ~ Prijs: 10 Summon Tickets
Daily orders finished: 5 Soul Orbs
Weekly Orders finished: 1 Hogyoku ( Verschilt wel eens. Toen ik begon was het een 3* Power heart)
Voor elke Story Quest en Events die je voor het eerst speelt, krijg je 5 spirit orbs, mocht je quest succesvol zijn.
Je kan 3 sterren krijgen die staan voor spirit orbs., 1 omdat je de Boss bij boss battle hebt verslagen, 1 omdat geen van je team karakters is doodgegaan en 1 omdat je het gevecht hebt afgerond binnen 3 minuten. Voor raid quests heb je 10 minuten de tijd. De andere 2 orbs krijg je omdat je de quest uberhaupt geprobeerd hebt, en de laatste krijg je als je 3 stars hebt gekregen.
Tijdens de Co-Op quest speel je gevechten met andere spelers in een Co-op room. Zelf eentje maken kost je 1 Soul Ticket.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Free Orders:
Free Orders verschillen vaak.
Je kunt er coins en spirit orbs voor krijgen.
Vaak zijn het orders die je af krijgt zonder dat je het door hebt, zoals en bepaalde hoeveelheid small crystals krijgen.
Als je goed rond snuffeld, vind je ook wel orders die je wel bewust kan doen zoals het evolven van een accessoire bijvoorbeeld.
Event Orders:
Als er een nieuwe event is ( Bijna elke week is er een nieuwe) krijg je daar bepaalde orders bij.
Je krijgt sowieso een groot aantal spirit orbs als je de hele event afgespeeld hebt, maar daarnaast kun je extra prijzen krijgen!
Let daarom altijd goed op bij je event orders.
Bij elke event is het zo dat als je een bepaald hoofdstuk ( Vaak de laatste en moeilijkste level) een bepaald hoeveelheid speelt, je dan een prijs ontvangt!
Er zijn nog geen reacties.