Wat kun je allemaal doen met Spirit orbs en Soul Tickets?
- Niet mijn foto-
Sumonnen
Met Spirit Orbs kun je een karakters Summonen uit de shop!
De karakters gebruik je natuurlijk om je dagelijkse taken mee te doen, en vecht je mee!
Elke Summon sessie kost 25 spirit orbs, en een Multi Summon ( 10x waarvan 1tje gegarandeerd een 4 of 5 star word) kost 250 orbs.
Je weet nooit welk Karakter je krijgt, en hoeveel sterren hij heeft.
Soul tree - Je karakters sterker maken.
Heb je even geen crystals of jewels meer?
Dan kun je spirit orbs gebruiken om je karakter sterker te maken via de soul tree.
Dit doen wordt niet aangeraden.
Het is heel makkelijk om crystals en jewels te krijgen.
(Klik event, scroll naar beneden en zie de Training grounds van Kisuke en Yoruichi)
Soultickets kopen
Met soultickets kun je de story's spelen, co-op quests spelen, training grounds en elk ander event doen.
Mijn tip is om soul tickets op te sparen.
Als je geen tickets meer hebt, krijg je om het uur 1 ticket. Met het winnen van 3 brave battles krijg je er 5 voor je daily order.
35 Tickets kosten 25 orbs.
Opnieuw beginnen.
Is je hele team dood gegaan tijdens een event, story of alleen jij in een co-op quest?
Dan kun je 2 spirit orbs gebruiken om weer tot leven te komen in het gevecht dat je speelt.
In story en events krijg je 3 soul bombs als je de 2 soul orbs gebruikt.
Er zijn nog geen reacties.