Hoofdstuk 1
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (16)
hallo dit is geweldig doeg
8 jaar geledenWauw,
8 jaar geledenIk ben blij dat je een reactie plaatste in mijn topic, want dit is zo ontzettend mooi geschreven.
Ik vind het echt mooi hoe jij dingen verwoord op een speciale manier (vind het woord niet). ^^ Prachtig geschreven!
8 jaar geledenIk ben blij dat ik er zeker van kan zijn dat jij dit verhaal afmaakt. :'D Dit wil ik tot het eind volgen.
Moet meteen verder lezen, wil weten wat er in die brief staat!
Sarcasme, verbluffend poëtische zinnen, fantasie én een originele verhaallijn... er staat me maar één ding te doen: verder lezen en abonneren. Dit verhaal wil ik niet mislopen!
8 jaar geleden"Hoelang nog voor ik enkel een verblindend witte leegte zou zien?"
8 jaar geledenOh ik stelde me altijd voor dat het net helemaal donker zou zijn!
Ik vind het concept van je verhaal echt origineel. Ik ben benieuwd hoe je het gaat uitwerken eigenlijk.
Je schrijft overigens erg mooi!