Foto bij >> 17

Ik kwam er net achter dat ik dit nog helemaal niet heb gezegd, maar ontzettend bedankt voor alle reacties. ^^ En voor de kudo's en abo's, natuurlijk, maar reacties hebben toch een speciale plek in mijn hart.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • groei

    CUTE

    7 jaar geleden
  • King_Boo

    It's so cute 😍

    7 jaar geleden
  • Divide

    Remus is perfect met kinderen kwijlkwijlkwijl.

    8 jaar geleden
  • Baudelaire

    Andromeda wilde niet dat haar dochter Frans leerde, maar Sirius vermoedde dat ze het nog minder zou waarderen als hij dan maar begon met het leggen van de basis voor jeugdalcoholisme.

    Je kunt nooit vroeg genoeg beginnen met alcoholisme. Zo kon ik tegen mijn achtste bier los krijgen van bijna al mijn achterooms op familiefeesten, op zeer uiteenlopende wijze en was mijn zusje voor het eerst dronken toen ze twee was. Living the life.


    Sirius was dus behoorlijk opgelucht toen hij de voordeur open hoorde gaan. “Remus?” riep hij. Hij stond op van de bank en stapte over de koffietafel heen zodat Nymphadora haar voeten niet van tafel hoefde te halen om hem langs te laten. Dat was tot nu toe zijn voornaamste actie als coole oom: zijn achternichtje haar voeten op tafel laten leggen.

    Damn you a cool boy Sirius.

    “Ja, hier,” zei Remus, terwijl hij de woonkamer binnenkwam, één arm nog in zijn jas. Sirius was zo enthousiast over zijn komst dat hij achter Remus ging staan en hem uit de jas hielp.

    En nog galant ook.

    Nymphadora kneep extra hard in Sirius’ hand en giechelde. Remus maakte een show van het voorzichtig vastpakken van haar vrije hand om er een kus op te drukken, dus Sirius kon het niet laten zijn eigen hand ook naar hem uit te steken. Remus wierp hem een blik toe, maar gaf hem ook een kus op de rug van zijn hand. Zodra hij losliet wapperde Sirius zichzelf lucht toe alsof hij bang was flauw te vallen. Het was een goede manier om te verbergen dat hij echt een beetje rood werd.

    yas yas yas yas yas everything i need

    Wist hij ook eens hoe dat voelde.
    ]
    hahahah sneer

    “Natuurlijk,” stemde Remus in. “Je kunt andere prinsessen en agenten leren hoe ze koninklijk en geheim moeten zijn.”
    Nou, daar heb je een dagtaak aan Nymph

    8 jaar geleden
  • Vega

    Dit is echt zo schattig (H)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen