Foto bij >> 17

Ik kwam er net achter dat ik dit nog helemaal niet heb gezegd, maar ontzettend bedankt voor alle reacties. ^^ En voor de kudo's en abo's, natuurlijk, maar reacties hebben toch een speciale plek in mijn hart.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • SPECS

    Inge hoe bedenk je het.='D Dit is te geniaal, vooral dat Remus ook Sirius hand kuste hahaha.:P

    8 jaar geleden
  • Phlegethon

    zo schattig nichtje (:
    dat hij echt een beetje rood werd. YAAAH

    8 jaar geleden
  • Altaria

    Wauw Sirius nee jeugdalcoholisme is indd niet zon heel goed idee....Omg wat zijn Dora en Remus toch sgattig!!!!!

    8 jaar geleden
  • Virtues

    Haha ^^ Wat cute!

    8 jaar geleden
  • Necessity

    Andromeda wilde niet dat haar dochter Frans leerde, maar Sirius vermoedde dat ze het nog minder zou waarderen als hij dan maar begon met het leggen van de basis voor jeugdalcoholisme.
    Ehh Sirius, nee. Dat is niet echt het beste plan ooit en het feit dat Sirius dat ook ziet, bewijst hoe slecht het plan is.

    Zodra hij losliet wapperde Sirius zichzelf lucht toe alsof hij bang was flauw te vallen. Het was een goede manier om te verbergen dat hij echt een beetje rood werd.
    Een beetje? EEN BEETJE? Ik durf te wedden dat hij eigenlijk knalrood is nu.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen