Aanvragen
Hier zie ik het liefst de aanvragen verschijnen!
Hier nog eens het lijstje.
In te vullen:
• Hoofdpersonen:
• Verhaallijn:
• Tmr/Tst:
• Uiterlijk:
• Extraatje:
• Wil je gewaarschuwd worden:
In te vullen:
• Hoofdpersonen:
• Verhaallijn:
• Tmr/Tst:
• Uiterlijk:
• Extraatje:
• Wil je gewaarschuwd worden:
Reageer (16)
• Hoofdpersonen: Thomas and me
8 jaar geleden• Verhaallijn: Ik ben iemand uit groep B die al een tijdje alleen rondtrekt, omdat ik de groep - waarmee ik rond trok - kwijt ben geraakt. Wanneer het moment met de storm komt, ben ik op de vlucht om een veilige plek te vinden. Het enige wat ik kan vinden is een klein, vervallen hutje dat bestaat uit ijzeren platen. Deze hut wordt geraakt, waardoor ik onder de platen terecht kom (die toch wel zwaar blijken) en er niet onderuit kan komen. Mijn been ligt helemaal open, ik heb een schram op mijn voorhoofd en ik ben heel wat energie kwijt omdat ik al even zonder eten en drinken heb gezeten. Ik word na de storm gevonden door Thomas die mij per se wil helpen.
• Tmr/Tst: TST
• Uiterlijk: Weet je
• Extraatje: /
• Wil je gewaarschuwd worden: Nope, ik heb een abo
• Hoofdpersonen:
8 jaar geledenYvette en Newt
• Verhaallijn:
Zet me als runner in The Maze. Maak er wat spannends van, verras me.
• Tmr/Tst:
TMR
• Uiterlijk:
Blauwe ogen, bruin haar. Girly, maar ook dol op punk/rock uiterlijk.
• Extraatje:
-
• Wil je gewaarschuwd worden:
Ja, graag!
Dank je wel, ik zie hem van zelf wel tegemoet!
PART TRÉS haha
8 jaar geleden• Hoofdpersonen: Femke & Thomas
• Verhaallijn: Het laatste deel! Bij de brug waar Winston zichzelf doodschiet. Ze geven Femke een beetje de schuld van Winston's wonden, vooral Frypan omdat zij hem het pistool gaf waardoor hij zich opofferde om de cranks van hen weg te houden. Ze mist de Glade enorm, al het groen en de rust die ze daar hadden. Ze zit ver van de groep vandaan, Thomas en Theresa te begluren haha, om een moment voor zichzelf te hebben als ze pistoolschoten hoort. Ze voelt zich alleen maar schuldiger over Winston, maar hij belooft haar dat het niet haar schuld was. Een tijd later, wanneer ze gaan slapen vlak voor de onweersbuien, ligt ze lang wakker, ze hoort het schot lang na dat het gebeurt is in haar hoofd. Thomas merkt dat en schuift wat meer naar haar toe en ze praten even, hij bemoedigd haar en is heel lief hihi. Dit is het einde van de drie dus het moet wel schattig en lief zijn. Misschien dat ze dichter naar elkaar gaan liggen voor een lange koude nacht voor de onweer. Eventueel ook nog een stukje van het onweer, dat ze samen rennen tot Minho geraakt word, maar zodra ze binnen zijn ze elkaar in het donker gelijk weer opzoeken!
• Tmr/Tst: TST
• Uiterlijk: Bruin stijl haar tot op de schouders, lange bob, grijs/blauwe ogen en een bril en met mijn lange 1.77m
• Extraatje: c
Ik vond de vorige zo leuk dat ik er nog maar een ga aanvragen hihi ;x
8 jaar geleden• Hoofdpersonen: Newt en Aimée
• Verhaallijn: Een vervolg op de vorige OS, deze keer is het zeg maar dat ze vrijwel aan het einde van de film op die rotsen zitten en terugdenken aan Alby, Chuck etc. (het is vlak voordat Thomas erachter komt dat Theresa WICKED heeft ingelicht). En dan halen ze dus verhalen op over the Maze, gewoon lekker drama-free (=
• Tmr/Tst: TST
• Uiterlijk: hetzelfde als bij de vorige aanvraag!
• Extraatje: Als de verhaallijn je niet goed uitkomt mag je hem gerust aanpassen (=
• Wil je gewaarschuwd worden: Ik heb een abo maar 9 van de 10 keer zie ik dat niet omdat ik heeel veel abo's heb haha dus graag!
Hier ben ik dan weer! Hahahahahah, maar omdat ik de vorige zo mooi vind, zou ik graag een vervolg willen
8 jaar geleden• Hoofdpersonen: Jacey en Newt
• Verhaallijn: na de eerste one shot. Newt en Jacey hebben aan elkaar bekend gemaakt dat ze verliefd zijn op elkaar, en besluiten een relatie te beginnen. Het probleem is dat Alby niet wil dat er iemand een relatie met haar heeft (want ze hebben wel iets belangrijkers te doen; proberen te ontsnappen) dus moeten ze alles stiekem doen. Op een bepaald moment heeft iemand hen gespot en gaat het aan Alby vertellen. Newt komt later die dag terug naar Jacey en heeft een grote blauwe plek op zijn kaak door de ruzie met Alby.
Happy/sad end, mag je zelf kiezen
• Tmr/Tst: Tmr
• Uiterlijk: nog steeds hetzelfde als bij de vorige aanvraag
• Extraatje: stop er maar veel liefde en cuteness in hahahah
• Wil je gewaarschuwd worden: ik heb nog steeds mijn abo
Dankje! Ik kijk er heel erg naar uit