Hier zie ik het liefst de aanvragen verschijnen!


Hier nog eens het lijstje.
In te vullen:
• Hoofdpersonen:
• Verhaallijn:
• Tmr/Tst:
• Uiterlijk:
• Extraatje:
• Wil je gewaarschuwd worden:

Reageer (16)

  • STYLINSANE

    • Hoofdpersonen: Newt en Aimée
    • Verhaallijn: Aimée is de laatste geweest die via de Box omhoog is gekomen in de Glade. Enkele Gladers zijn ontsnapt en zijn nu in dat opvangding van WICKED. Terwijl Aris en Thomas opzoek gaan naar antwoorden (ze willen weten wat er met de lichamen gebeurd, gewoon net zoals in TST film) gaat Aimée met ze mee. Als ze weer terugkomen dan is Newt jaloers en kinda boos omdat ze hem niks wilt vertellen, ze hebben namelijk nogal haast omdat Thomas, Aris en Aimée erachter zijn gekomen dat ze in de handen van WICKED zijn. Als ze uiteindelijk in de Scorch zijn legt Aimée rustig alles uit wat ze gezien hebben en komt het weer goed.
    • Tmr/Tst: TST
    • Uiterlijk: niet zo lang, ongeveer 1.60. Donkerbruin golvend lang haar, bruine ogen en niet zo bleek.
    • Extraatje: Newt en Aimée zijn al een koppel.
    • Wil je gewaarschuwd worden: Graag!

    9 jaar geleden
  • TotalEclipse

    • Hoofdpersonen: Newt en Jacey
    • Verhaallijn: Jacey is nieuw in The Glade en is het enige meisje. De rest behandeld haar ruw, alsof ze een van de jongens is, en trekken zich totaal niets van haar aan. Daarom is ze meestal ergens in de bos te vinden, verweg van de jongens.
    Ze praat bijna nooit tegen iemand. Ondanks dat is ze hopeloos verliefd geworden op Newt, maar deze lijkt haar totaal niet op te merken.
    Op een avond houden de jongens een kampvuur, en zoals altijd wordt er ook wat gevochten (zoiets als toen Thomas en Gally vochten bij het kampvuur in TMR). Een van de Gladers wil met Jacey vechten en de rest dwingt haar omdat ze het amusant vinden. Ze heeft dus geen keuze.
    Ze is grandioos aan het verliezen en wanneer haar tegenstander zo hard op haar gezicht slaat dat ze op de grond valt en bijna bewusteloos is, komt Newt. Hij was ergens anders maar toen hij haar hoorde schreeuwen kwam hij meteen.
    Hij haalde haar weg en verzorgde haar. Die avond kregen ze een relatie.
    • Tmr/Tst: TMR
    • Uiterlijk: Jacey heeft lang golvend lichtblond haar. Haar gezicht is sneeuwwit . Ze heeft donkerblauwe ogen en donkerrode lippen. Ze is klein en fragile van gestalte.
    • Extraatje: /
    • Wil je gewaarschuwd worden: hoeft niet, ik heb een abo genomen :)

    Dankjewel :)

    9 jaar geleden
  • Cliffaconda

    Ik ga er straks eentje aanvragen omdat ik nu geen tijd heb om er eentje te maken
    En echt superleuk dat je dit doet, ik ben zowat The Maze Runner verslaafd! ^_^

    9 jaar geleden
  • CARAS

    Hoofdpersonen: Femke en Thomas
    Verhaallijn: Griezelige aanval van de Grievers!
    Tmr/Tst: TMR, moet nog aan het tweede boek beginnen namelijk :')
    Uiterlijk: Bruin stijl haar tot op de schouders, lange bob, grijs/blauwe ogen en een bril en met mijn lange 1.77m
    Extraatje: Lang hoofdstuk!
    Wil je gewaarschuwd worden: Ik heb al abo!

    9 jaar geleden
  • chanyeoI

    • Hoofdpersonen: Anne en eh.. *twijfelt lang* Newt.
    • Verhaallijn: Anne is lid van (noem je dat zo?) The Right Arm. Als Newt op een of andere manier gewond raakt bij een of ander gevecht of een missie ofzo, is zij degene die hem verzorgt. Ik hoop dat dit genoeg is?
    • Tmr/Tst: TSR
    • Uiterlijk: lang blond haar, groene ogen, een bril. Ongeveer 1,65 m lang (of kort).
    • Extraatje: -
    • Wil je gewaarschuwd worden: Yes, please. Zou ik erg waarderen (:

    Alvast bedankt!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen