Dankwoord
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Jij bedankt voor het schrijven van dit heerlijke verhaal! Ik heb er zo van genoten, van elk hoofdstuk, elke zin, elke letter. Ik heb geen woorden om te beschrijven hoe ongelooflijk goed ik dit verhaal vond!
9 jaar geledenHet was grappig, spannend, romantisch, lief, triestig, prachtig, perfect, asjlsjfdlkfjslfsjdlfdjsjkfd!!!
Ik ben zeker dat ik zal moeten afkicken, en ik wil er niet aan denken dat ik niet meer kan verlangen naar een nieuw hoofdstukje over Louis en Allison...
Meid, wat heb jij een talent, zeg! Beloof me alsjeblieft dat je nooit, nooit, nooit ophoudt met schrijven, want je maakt er zoveel mensen blij mee! Elk woord dat ik van je las, toverde een glimlach op mijn gezicht. Dit verhaal was een van de leukste, mooiste dat ik ooit heb gelezen, en ik hoop echt heel hard dat je op een dag beslist iets te doen met dit talent van je! Schrijf een boek en stap naar een uitgever! Ik zal op de eerste rij staan om het te kopen!
Ik kan echt niet geloven dat dit ten einde is, ik heb echt zin om te huilen... Wat ik trouwens ook zit te doen na je tweede epiloog. God, dit verhaal was zo'n pareltje!
Geen woorden...
Enkel respect. En een heel grote dankjewel dat je ons deze story gegeven hebt! Je verdiende alle abo's ter wereld, en meer dan dat!!
Ik kijk al heeeeeel erg uit naar je volgende verhaal (met een trailer die toch behoorlijk awesome en perfect is)!! Ik ben zeker dat het even goed zal worden als deze! Mijn abo heb je al.
Jij bent geweldig!!
xxx
(:
9 jaar geleden