Foto bij Chocolate will save the world

Oké, de titel past niet echt bij het verhaal, maar enfin... Het is een chain story, dus we moesten dit in groep schrijven. Ik heb me echt kapot gelachen met die drie jongens. Onze namen werden in het verhaal gebruikt. We moesten bepaalde woorden zeker in het verhaal verwerken, vandaar dat het niet echt op iets trekt...

Chocolate will save the world.


Dennis found out that his magic chocolate can save the world. But unfortunately Dennis' chocolate ended up being illegal. Dries El Kababi worked in the favour of the chocolate king.

Mohammed Shabol is a thief of Dennis' chocolate and Dennis encouraged Dries to fight Mohammed and to win. Dries blurted out that he would win for sure, but he underestimated the power of Mohammed Shabol.

Dennis sent Dries on a mission. The king said it was going to be hard and Dries thought he was kidding. It was tie and Dennis sent Sarah to back him up.

Dries glanced at the technique that Mohammed used in the fight. Mohammed considered if he was going to win the fight.

Dries and Sarah won the fight an they inherited the castle of Mohammed Shabol. Dries came back with the head of Mohammed Shabol, so Dennis knew that Mohammed was defenitely defeated.


Chocolade zal de wereld redden.

Dennis ontdekte dat zijn magische chocolade de wereld kan redden. Maar spijtig genoeg werd Dennis zijn chocolade illegaal. Dries El Kababi werkte in de gunst van de chocoladekoning.

Mohammed Shabol is een dief van Dennis zijn chocolade en Dennis moedigde Dries aan om tegen Mohammed te vechten en te winnen. Dries flapte eruit dat hij zeker zou winnen, maar hij onderschatte de kracht van Mohammed Shabol.

Dennis stuurde Dries op een missie. De koning zei dat het moeilijk zou worden en Dries dacht dat hij een grapje maakte. Het werd een onbesliste strijd en Dennis stuurde Sarah om hem te ondersteunen.

Dries keek de vechttechniek van Mohammed af. Mohammed beschouwde dat hij het gevecht zou winnen.

Dries en Sarah winnen het gevecht en ze erfden het kasteel van Mohammed Shabol. Dries kwam terug met het hoofd van Mohammed Shabol, zodat Dennis wist dat Mohammed voorgoed was verslagen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen