Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken die ervoor gezorgd heeft dat dit verhaal tot stand gekomen is. Zonder hulp met foto's bewerken, titel verzinnen,... was me dit zeker niet gelukt.

Dan wil ik natuurlijk mijn lezers bedanken.
Ik wil jullie bedanken omdat jullie er voor zorgden dat ik verder bleef schrijven.
Dus bedankt voor alle kudo's, abo's, bladwijzers, reacties,...

Hieronder komen enkele speciale bedankjes:
FireFoxieABC
Enorm hard bedankt voor alle leuke reacties.
Jouw reacties zorgden ervoor dat ik moest glimlachen en gaven me telkens weer de moed om verder te schrijven.

KLAINEISBACK
Je mocht Maya (tenminste dat stond in je eerdere reacties).
Verder vond ik het leuk om jouw gedachten bij het verhaal te horen. Het was leuk om te lezen dat je even verward was over het feit of het hoofdpersonage nu een meisje of een jongen was.
Bij jou had ik het gevoel dat mijn verhaal de juiste reacties opwekte die ik wilde dat het deed opwekken.
Bovendien leken je reacties altijd oprecht en enthousiast wat me enorm gelukkig maakte.

BlueJays
Het was een eer dat je mijn verhaal las aangezien ik jouw verhaal (dancing in the rain) echt fantastisch vind.
Bovendien was het leuk dat je de fouten uit mijn verhaal haalde en mee nadacht over de dingen die er gezegd werden.
Echt enorm hard bedankt voor de leuke, lange reacties.

Andere lezers
Ik heb jullie al bedankt, maar ik doe het nog eens.
Sommigen onder jullie hebben ook gereageerd op mijn verhaal en dat is geweldig want gaf me een gevoel van voldoening.
Anderen zijn stiller en reageren niet maar dat vind ik net zo fijn.
Echt allemaal enorm hard bedankt.


ps.: ik ben een nieuw verhaal aan het schrijven (ook OP) dus als jullie me nog niet beu zijn dan kan je even kijken (; Klik

Reageer (3)

  • BlueJays

    Ahw, ik voel me heel erg vereerd dat ik in het dankwoord genoemd word ^^ Ik ben heel erg blij dat je mijn reacties leuk vond!
    Best stom, ik had doordat ik een hele tijd niet gelezen had niet door gehad dat dit verhaal al afgelopen was... Maar nu heb ik tenminste wel alles gelezen (:
    Ik vond het een mooi verhaal, maar wel erg zielig zo op het einde. :c Het was toch wel bijzonder om te lezen en de vergelijkingen die je overal weer wist te gebruiken vond ik zeker heel mooi (daar zou ik nog iets van kunnen leren, ik ben niet zo goed in beeldspraak, vind ik). (:

    8 jaar geleden
  • Duendes

    Awh dank je haha, je hebt echt een fantastisch mooi verhaal geschreven, en ik zal ook zeker bij je andere verhaal kijken!
    Bij deze dan nog een laatste kudo voor dit verhaal

    8 jaar geleden
  • Hyacintho

    Ik vind het echt fantastisch hoe je Harwells blik op Maya hebt beschreven, zonder ook maar veel dialoog te gebruiken. Het voelde echt aan alsof het verhaal 'leefde'. Ik ga zeker weten ook bij je nieuwe verhaal kijken! (:

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen