Foto bij Epiloog ~ 2

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Butterflygirl

    I loved this story. Ik ga de vrsgen niet beantwoorden want je doet hier verder waarschijnlijk tich niks mee. Ik wil alleen wel even delen dat je waarschijnlijk mijn kansen op een voldoende deze examenweek lichtelijk veroest hebt ;) no regrets. Well a little. Keep writing please je wordt echt wel schrijver dat moet wel!

    6 jaar geleden
    • niniwa1

      Aww, wat lief! Heel erg lang geleden dat ik op Q heb gezeten, maar dit is hoe dan ook heel erg fijn om te lezen. Hoop dat je examens meevielen c':

      6 jaar geleden
    • Butterflygirl

      Ja het viel wel ongeveer mee haha thanks

      6 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Na een hele tijd heb ik eindelijk dit verhaal uitgelezen! En wauw meid! Je schrijft zo mooi! Echt! Wat een heerlijk verhaal! Ik heb zo hard van je verhaal genoten! Ik weet dat ik dit echt veel te laat ben gaan lezen, maar ja, beter laat dan nooit zeker? Ik zal ook nog even op je vraagjes antwoorden (:

    1. Welk personage is je favoriet en waarom? Op wie lijk je het meest en waarom?
    Jess! Absoluut, ik herken me zo in haar! En ze denkt ook altijd aan anderen in plaats van haarzelf.
    2. Welke scène(s) is/zijn je bijgebleven? Momenten waar je om hebt gelachen, gehuild...?
    Vooral als Charlie alles onthuld van zichzelf. Dat hij homo is. Ik had het wel zien aankomen, maar toch! Heel mooi verwerkt!
    En ook dat Jess en Ryan samenkomen! Zo mooi! Of Jess en Ryan samen in de auto tijdens het onweer

    3. Favoriete zinnen, dingen die je mooi, irritant, verrassend, verwarrend... vindt aan mijn schrijven?
    Goh, je schrijft alles gewoon hoe het is. Het is een eenvoudig verhaal, dat iedereen kan overkomen, en ik vind dat dat het net mooi maakt! Op Quizlet zijn zo'n verhalen ontzettend zeldzaam! Maar je schrijft zeer mooi, verrassend, ik kan er echt niets slechts over zeggen!
    4. Heb je de story sinds het begin gevolgd of niet? Helemaal in één keer bijgelezen? Hoe heb je de story ontdekt?
    Ik heb de story in één keer bijgelezen. En ik heb op enkele forums wel eens dit verhaal tegengekomen als aanrader, en sommige andere mensen hebben me dit ook verteld!
    5. Als je een review van één zin moest schrijven, wat zou je dan schrijven?
    Dat verhaal is superdepupper de max, en iedereen moet dit verhaal lezen!
    6. Gaan jullie mij ook zo missen als ik jullie? <3 Ik ga afstand nemen van Q, maar hierop zal je af en toe nog een experimenteel kortverhaal als het deze[url] verschijnen: http://www.quizlet.nl/stories/152988/alphabet-soup/
    Ik ga zeker nog je kortverhaal lezen! Ik weet niet wanneer maar ik ben het zeker van plan! Misschien ook pas een jaar later dan wanneer je het hebt afgerond xD

    Dankjewel om zo'n mooi verhaal te schrijven! Ik heb er zo van genoten!

    Xxx[/url]

    7 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    1. Welk personage is je favoriet en waarom? Op wie lijk je het meest en waarom?
    Jess is mijn favoriet, omdat ik mezelf heel hard in haar herken. Een muurbloem die velen niet opmerken, maar wel zorgzaam is voor haar vrienden. Ik hou ervan dat ze mooi kan tekenen. Ze is steun en inspiratie gebleken voor anderen en ook voor mezelf, en ik hoop voor iedereen die ik ken en niet ken dat de hoop, steun en inspiratie is voor anderen.
    2. Welke scène(s) is/zijn je bijgebleven? Momenten waar je om hebt gelachen, gehuild...?
    Ik heb een vrij grote pauze gehad in het lezen van het verhaal, maar de momenten die mij het meest zijn bijgebleven zijn toen ze die oude foto's terug opnieuw maakten, het geluk dat ze voelden toen de elkaar na jaren terugzagen en Ryan die Jess helpt het onweer te overwinnen in de auto.
    3. Favoriete zinnen, dingen die je mooi, irritant, verrassend, verwarrend... vindt aan mijn schrijven?
    Ik ben te lui om favoriete zinnrn te gaan zoeken;) maar ik vind dat je vlot schrijft, je kunt makkelijk volgen en je wordt meegesleurd in het verhaal. En dat je mij, iemand wiens leven bijna gewijd is aan fantasy en wiskunde en er meestal niet over zou denken om een 'realistisch' en romantisch boek vast te pakken, dit heb kunnen laten lezen, zegt ook al wat;)
    4. Heb je de story sinds het begin gevolgd of niet? Helemaal in één keer bijgelezen? Hoe heb je de story ontdekt?
    Ik heb de story ontdekt toen die in de dagtop van kudos stond en ik de titel interessant vond. Ik ben beginnen lezen en heb dan een abbo genomen. Ik heb effe een pauze gehad op Q en nu heb ik terug bijgelezen.
    5. Als je een review van één zin moest schrijven, wat zou je dan schrijven?
    Een fantastisch geschreven verhaal dat je met zich meesleurd en je onderweg een paar levenslessen leert.
    6. Gaan jullie mij ook zo missen als ik jullie?
    Ik verlaat Q ook dus ik zal amper merken dat je weg bent, maar om eerlijk te zijn ben ik treurig dat dit verhaal af is.

    8 jaar geleden
  • Duendes

    Wauw!!
    Het hele verhaal was zo mooi, en (hoe vreselijk ik het ook vind dat het afgelopen is) ik vind dit een prachtig epiloog!!

    Alle karakters vond ik geweldig! Want zonder hen was dit hele verhaal er niet, ik kan geen favoriet kiezen ^^
    Zelf lijk ik het meeste op Ryan en Tamara :)
    Een laatste kudo om het verhaal af te maken (K)

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Geweldige epiloog

    1. Welk personage is je favoriet en waarom? Op wie lijk je het meest en waarom? Charlie en ryan, ze zijn zo lief en heb gewoon wat met ze. Lijk zelf het meest op Jesse ben best wel een muurbloem

    2. Welke scène(s) is/zijn je bijgebleven? Momenten waar je om hebt gelachen, gehuild...? De ergere momenten van charlie en de lieve van de rest.

    3. Favoriete zinnen, dingen die je mooi, irritant, verrassend, verwarrend... vindt aan mijn schrijven? Je manier van schrijven is gewoon mooi

    4. Heb je de story sinds het begin gevolgd of niet? Helemaal in één keer bijgelezen? Hoe heb je de story ontdekt? Ik kwam hem opeens tegen en heb mezelf in een keer bijgelezen. Kon gewoon niet stoppen

    5. Als je een review van één zin moest schrijven, wat zou je dan schrijven?

    Geweldig verhaal met diepe kernen!

    6. Gaan jullie mij ook zo missen als ik jullie?
    Ja heel erg en balen dat je afstand neemt van quizlet :(

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen