Foto bij Epiloog ~ 2

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Hephaestus

    Muh. Muuh. Muuuuuuh whyyyyyy. HET EINDE. IM JUST GONNA CRY IN A CORNER BYE.

    Ik zal de vragen later ook nog wel antwoorden maar atm moet ik het eventjes tot me door laten dringen. Het einde fuck damn it. I rllly rlly need more more more Ryess. I want the Ryess. I neeeed the Ryess.

    In ieder geval bedankt. Voor het schrijven van dit verhaal en dat je zo een lieve meid bent en alles :') thank you for that ^^.

    8 jaar geleden
  • Amica

    Wauw. Wauw. Wauw. Dit is het dus. Maar ik heb zo veel van je verhaal genoten. Je verhaal heeft ook echt een mooie levensles: Je leven is niet perfect zolang je het zelf niet perfect maakt. Dit is toch wat ik eruit haal, maar ik vind het wel een hele mooie.
    En je schrijftalent, je zou er echt iets mee moeten doen. Je kan dit uitgeven als een boek, en ik zou het zo kopen, gewoon omdat je fantastisch ben.
    1. Welk personage is je favoriet en waarom? Op wie lijk je het meest en waarom?
    Ik vind eigenlijk al de personages zo leuk, maar als ik dan toch iemand moet kiezen is het Ryan, gewoon omdat hij zo schattig is en Jess zo gelukkig maakt. Ik lijk niet echt op één van je personages, maar ik denk dan toch dat ik het meeste op Jess lijk.
    2. Welke scène(s) is/zijn je bijgebleven? Momenten waar je om hebt gelachen, gehuild...?
    Mijn geheugen laat me even in de steek, maar ik vind de scènes waarin Charlie met Tam of Jess praat altijd zo mooi. Ik heb veel gehuild bij deze story, net zoveel als ik gelachen heb. Dankjewel daarvoor!
    3. Favoriete zinnen, dingen die je mooi, irritant, verrassend, verwarrend... vindt aan mijn schrijven?
    Oei, dat weet ik niet. Ik heb er niet echt op gelet, maar ik zal straks misschien nog wel eens kijken ;p
    4. Heb je de story sinds het begin gevolgd of niet? Helemaal in één keer bijgelezen? Hoe heb je de story ontdekt?
    Ik had een bladwijzer omdat ik je story ooit eens ergens had ontdekt en toen herinnerde je me eraan dat ik nog een bladwijzer had en vroeg je of je het moest samenvatten. Dat was het moment waarop ik hel eigenlijk ben beginnen lezen en ik ben je daar zo dankbaar voor.
    5. Als je een review van één zin moest schrijven, wat zou je dan schrijven?
    Lachen, huilen, gefrustreerd raken, en dat allemaal in één geweldig, prachtig geschreven en origineel verhaal.
    6. Gaan jullie mij ook zo missen als ik jullie?
    Natuurlijk ga ik je missen, net zoals je story. Ik heb hier zo veel uit geleerd en echt waar, deze is perfect!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen