Foto bij For Starters - 10

Aah super leuk dat jullie nog steeds enthousiast waren! :D super bedankt voor jullie lieve reacties! Tijd voor een nieuw stukje, let me know! :) Goed tijd voor weer ouderwets reageren op jullie reacties :)

@Aquiver, haha ja geen vinger aanraken is relatief natuurlijk als het Dave uitkomt.

@Assietje, awh lief dank je wel! Haha, super leuk dat je die laatste zin zo voor je zag, want zo bedoelde ik het ook. Super cool! :D

@katl1, bij dezen! Duurde ven sorry ;)

@girlicious, hehe, niet vergeten dat May Dave al heel lang wil voor meer dan alleen een hongerige kus. Hopen mag ze altijd he. Hihi, de relatie is inderdaad anders, maar ze vinden elkaar wel degelijk leuk. Hehe, ik ben geen kreng, gelukkig voor jullie haha.

@magiclove, aww leuk om te lezen!

@Shahkulu, leuk om te horen!

Zeg, missen jullie de spoilers al of eigenlijk helemaal niet?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • magiclove

    spoilers zijn leuk maar dan maak je ons weer veel te nieuwsgierig ;p
    niet dat ik anders niet nieuwsgierig ben (zoals waarschijnlijk iedereen) ;p
    weer super geschreven
    snel verder

    8 jaar geleden
  • yourfriend

    Ik ben zo benieuwd!!!! Argh de frustratie en nieuwsgierigheid! Verder verder verder!
    May is zo leuk persoon ik zie haar echt voot me je heb haar karakter echt goed samengesteld. Alles wat ze voelt wn doet klopt bij elkaar.

    8 jaar geleden
  • misslpayne

    Gauw verder! Je hebt echt super geschreven! Blij dat je weer terug bent;)

    8 jaar geleden
  • Jokar

    Ga eens gauw verder :((

    Die cliffhangers ook he ;-;

    8 jaar geleden
  • katl1

    Spannend...
    SNEL WEER VERDER PLEASE

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen