Foto bij For Starters - 10

Aah super leuk dat jullie nog steeds enthousiast waren! :D super bedankt voor jullie lieve reacties! Tijd voor een nieuw stukje, let me know! :) Goed tijd voor weer ouderwets reageren op jullie reacties :)

@Aquiver, haha ja geen vinger aanraken is relatief natuurlijk als het Dave uitkomt.

@Assietje, awh lief dank je wel! Haha, super leuk dat je die laatste zin zo voor je zag, want zo bedoelde ik het ook. Super cool! :D

@katl1, bij dezen! Duurde ven sorry ;)

@girlicious, hehe, niet vergeten dat May Dave al heel lang wil voor meer dan alleen een hongerige kus. Hopen mag ze altijd he. Hihi, de relatie is inderdaad anders, maar ze vinden elkaar wel degelijk leuk. Hehe, ik ben geen kreng, gelukkig voor jullie haha.

@magiclove, aww leuk om te lezen!

@Shahkulu, leuk om te horen!

Zeg, missen jullie de spoilers al of eigenlijk helemaal niet?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Girlicious

    May niet zo twijfelen
    Dave wilde eerlijkheid. Dan moet hij achteraf niet zeiken als zijn wensen er niet bij staan
    Dan had hij je maar geen heel pakket moeten geven. Dan had hij een lijst moeten geven en zeggen van: wat vind je (bijvoorbeeld) van vastbinden?
    Dave moet niet gaan zeuren. En dat gaat hij ook niet doen
    Je maakt je veel te druk May. Dat is nergens voor nodig. Net wat ik zeg... hij wilt eerlijkheid, jij geeft hem die dus hij kan en mag niet klagen
    En nee.. ik mis de spoilers niet. Dan kan ik ook niet gek worden van nieuwsgierigheid. Want dat word ik al genoeg. Want wat gaat Dave zeggen? Of wat denkt hij nu?
    Dus... je weet denk ik wel wat je te doen staat.

    met andere woorden: SNEL VERDER!! :9~


    Kudoo!

    8 jaar geleden
  • Vargas

    Damnit you! Hoe durf je hier te stoppen O:

    Van mijn hoeven de spoilers niet, want dan hoef ik ook niet mijn best te doen ze te weerstaan, haha.

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Neeeeeee!!

    Je bouwt de spanning op. Het wordt langzaamaan heel spannend en dan stop je hier!! Ik denk dat dit een van de grootste cliffhanger geweest zal zijn die ik gelezen heb.
    Ik had hier echt heeeeel graag een spoiler gehad... Puur alleen, omdat ik gewoon meer wil en echt enorm graag wil weten wat er nu gaat gebeuren.

    Maakt niet uit of de spoiler onduidelijk of vaag is. Het maakt ook niet uit of het ons op het verkeerde been zet. Had ik ook goed gevonden, want dan heb je een vermoeden. Nu kan je echt geen enkele kant op je weet echt niks (net als May).

    Het enige waar je iets achter zou kunnen zoeken, is dat hij gelijk begon met lezen. Dat hij toch ook wel benieuwd was naar haar keuzes.

    Nu wil ik echt heeeeeel graag een nieuw hoofdstukje en ik weet dat ik het eigenlijk niet kan vragen, omdat je er net al eentje gepost hebt, maar ik zou het heeeeel leuk vinden als je voor mijn verjaardag (morgen) toch nóg een hoofdstukje plaatst.:)

    Zou je anders mij een spoiler voor het volgende hoofdstukje willen pb'en?? Als cadeautje(lol)

    Xx

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Nu je het zegt... Soms zijn de spoilers wel frustrerend maar op deze momenten zou ik er wel een willen hebben (A)
    Wil zo graag weten wat hij heeft gezegd...
    Ik zou ook dood gaan van de zenuwen?
    Heeft ze trouwens al iets anders aan gedaan of heb ik dat stuk gemist?
    Trouwens Dave ik vind niet dat je dat daar moet gaan doorlezen, heb eerst een gesprek ofzo...
    heb mijn naam veranderd van Aquiver naar Bombinate like this one more

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Woehoee nieuw hoofdstukje!!

    *leest de inleiding*

    Eigenlijk miste ik ze wel. Bij het eerste hoofdstukje dat je weer poste al, maar ik durfde het niet te vragen, omdat ik niet wist of je al hoofdstukjes vooruit geschreven had. Maar ik zie ze heeeel graag weer verschijnen, hoor!!

    *gaat nu het hoofdstukje echt lezen*

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen