Foto bij Dankwoord!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Kjelaney

    Toen ik las dat ik een van de weinige was die wist dat je er mee wilde gaan stoppen voelde ik me best vereerd want omg, ik vind het zo geweldig dat ik nu met je kan praten want ik heb lange tijd echt heel erg tegen je op gekeken want al je verhalen zijn zo geweldig en alkdjk. Ik vind het ook heel jammer om te lezen dat je minder tijd in Q gaat stoppen, maar ach, op een dag zou het er toch komen. :')
    Iig was dit verhaal weer, net zoals alle andere (van die ik gelezen heb dan :'D) helemaal geweldig en je moet echt echt echt vooral zo door blijven schrijven. <3

    9 jaar geleden
  • Hemmingz

    Wauw, echt een heel mooi dankwoord.
    Vooral dat stukje over Q combineren met je leven vind ik zo herkenbaar! Het gedwongen schrijven en activeren, terwijl je daar soms geen zin in hebt..
    Ik kijk echt uit naar je story met Lau, en ook de Ash story aangezien ik een tijd geleden de Liam versie heb gelezen, maar me niet echt veel meer kan herinneren :')

    Neem alle tijd die je nodig hebt, ik blijf rustig afwachten (:

    9 jaar geleden
  • TAMOCHi

    Lieve, lieve, lieve Solange

    Je mag zo ontzettend trots zijn op jezelf en op dit verhaal.
    Je hebt het heel goed laten eindigen en het is echt heel knap van je dat je hebt gekozen om jezelf op de eerste plaats te zetten
    Love Me was een geweldig verhaal en ik vind het ontzettend jammer dat het afgelopen is, maar het is goed zo
    Nu kan ik mijn eigen fantasie laten spelen en doen yay
    En ja, ik vind het heel jammer dat je minder gaat schrijven, maar jouw leven is belangrijk.

    Ik ga Jessie, Luke, Laurianne, Michael, Celine, Ashton, Francis, Calum, George, Lisanne en zeker mijn lieve Josh ghehehehe sorry, ik kan het echt niet laten heel erg missen !

    En niet zeuren over je dankwoord want het is supergoed dus.

    Bedankt voor dit geweldige verhaal !

    xx

    9 jaar geleden
  • Horlinson

    Wauw, wat een dankwoord (:
    Maar ik begrijp je wel, hoor. Soms denk ik er ook over om een pauze te nemen van Q omdat ik mezelf ook vaak verplicht om te schrijven en dan worden het echt crap stukjes. Privé ben ik ook steeds druk en in de war, maar dat zal inderdaad wel bij deze leeftijd horen. Ooit moeten we allemaal het Q-hoofdstuk afsluiten en waarschijnlijk is dat juist een goed teken dat jij dat nu al kunt.
    Genoeg van dat filosofische gezwets nu (':

    Ik wil je nog even bedanken voor het schrijven van deze leuke stories. Ik heb er erg van genoten en ik betrapte mezelf er steeds op dat ik jou stukjes als een van de eerste wilde lezen uit al mijn inbox-berichten.
    Ergens vind ik het jammer dat dit verhaal afgelopen is, maar eigenlijk hoort het ook zo. Het heeft inderdaad geen zin om het nog te gaan rekken, want het is perfect zoals het nu is.

    Ik blijf je zeker volgen op je andere verhalen, maar neem rustig je tijd.

    Liefs

    9 jaar geleden
  • FrannieSuggy

    Aawh zo lief sow! Dit is echt de eerste keer dat ik een dankwoord helemaal lees. Ik ben super trots op jou en het verhaal. Hoe hetbhet afgelopen jaar is gegaan is ook geen feest. Ik ben blij dat k je heb kunnen helpen. Ook wil ik hier zeggen dat ik je super dankbaar ben hoe jij mij door deze situatie heen sleept. Is het heel erg dat k gewoon tranen krijg met dit typen? Jij En Celine zijn echt de beste en ik kan ook echt niet wachten tot ik je weer zie.
    Super bedankt voor dit awesome verhaal, en ja jij weet mijn excuus al over geen reacties hahaha.

    Love youuu

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen