Disneyland dunt verschrikkelijk uit en de angst neemt met de minuut toe. Iedereen is bang gedood te worden en de behoefte om de daders te vinden, wordt alleen maar groter. Sommige inwoners zijn hun geliefden kwijt en willen wraak; anderen willen niet langer in de angst leven dat ze elk moment gedood kunnen worden. Na lang beraad hebben ze met z'n allen besloten dat ze hun vertrouwen in Homan kwijt zijn geraakt. Ze brengen een touw aan om zijn keel en onder luid protest hangen ze hem op. De verbazing is groot als ze zien wiens lichaam ze te zien krijgen...



Weerwolven, jullie hebben tot maandag 22.00 uur om jullie slachtoffer door te geven. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel Kern als Deadshot.
Maleficent, je hebt tot maandag 22.00 uur de tijd om door te geven wie je wilt silencen. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel Kern als Deadshot.
Sneeuwwitje, je hebt tot maandag 22.00 uur de tijd om door te geven bij wie je de nacht wilt doorbrengen. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel Kern als Deadshot.

Reageer (4)

  • Value

    @LakeTown: zíj was die weerwolf x)

    9 jaar geleden
  • Whittaker

    Wat is er zo erg, het is een weerwolf!

    9 jaar geleden
  • Blaeu

    Nooooh

    9 jaar geleden
  • Value

    Wow dat is onverwacht! :O

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen