Foto bij OO2. ¤ His name, her murderer

Dag jongens!

Ik wil me even verontschuldigen als er wat foutjes staan in mijn tijden. Ik had het al helemaal geschreven toen ik erachter kwam dat ik het eerste hoofdstuk in de VT en niet in de TT had geschreven, dus dat mocht ik helemaal aanpassen, haha.
Enjoy it!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Hephaestus

    FINNIIICCCK. I'm sorry maar ik kan hem niet haten hoor :')

    9 jaar geleden
  • besstill

    PAM PAM PAAAAAM. FINNIIIIIIIIICK. (slightly in love with finnick, oops)

    9 jaar geleden
  • Immortelchild

    ‘Als jij denkt, Lysa, dat ik me laat vermoorden, zelfs door iemand die ik graag zag – vriendschappelijk, dan maak jij geen enkele kans dit te winnen. Isla en ik waren beiden tributen, slechts één van ons kon winnen en ook zij wist dat ze het gevecht aan moest gaan – ze is begonnen met dat mes naar mij te werpen en ja, toen heb ik die drietand in haar maag gestoken. Denk je dat ik anders kon? Zou jij niet hetzelfde doen? Denk je dat ik haar wílde vermoorden, mijn eigen districtsgenoot?’ Ik wistt het niet. Ik wist het niet, en ik zou het nooit weten. Ik wilde het niet weten.



    Dat stukje snap ik niet helemaal!

    9 jaar geleden
  • EASE

    Wait. What. FINNICK?

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen