De vierde dag
Vol woede stormen de nog levende inwoners naar het huis van StephenFry, die ze uit haar huisje sleuren. Ze binden een steen aan haar been en gooien haar vervolgens de rivier in. Iedereen is ervan overtuigd dat zij één van de slechteriken is en er klinkt gejuich als ze na een paar minuten nog niet bovengekomen is. Eén van de inwoners heeft echter zijn bedenkingen en duikt het water in om te kijken wie StephenFry werkelijk is. Geschokt maakt hij haar terugveranderde lichaam los van de steen en neemt hij haar mee boven water. De gezichten van de inwoners druipen net zo erg als het water uit het haar van het levenloze lichaam van...
Weerwolven, jullie hebben tot dinsdag 22.00 uur om jullie slachtoffer door te geven. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel LonelyBoy als Lothbrok.
Maleficent, je hebt tot dinsdag 22.00 uur de tijd om door te geven wie je wilt silencen. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel LonelyBoy als Lothbrok.
Sneeuwwitje, je hebt tot dinsdag 22.00 uur de tijd om door te geven bij wie je de nacht wilt doorbrengen. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel LonelyBoy als Lothbrok.
Reageer (3)
Ik zou toch eens kijken naar de mensen die op ons beginnen met stemmen Jullie volgen allemaal een beetje te blind
9 jaar geledenOeps. Oké, minder geluk deze keer dan ik had gehoopt. Sorry!
9 jaar geledenSlecht buikgevoel hebben jullie allemaal. Ik zei toch, Pugno. :'D
9 jaar geleden