||29||
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Allereerst, goed voor Niall dat hij het nu bijgelegd heeft met Zayn.
7 jaar geledenAls hij dat kan, kan hij het ook bijleggen met Liam. Iemand moet de eerste stap zetten.
Hoe moeilijk is het om 'sorry' of 'het spijt me' te zeggen??? Het maakt niet uit wie nu echt de schuld heeft,
waar de ruzie over gaat, je zou op het punt moeten staan dat dat niet meer uit maakt. Je wilt dat het over is.
Ten tweede, die foto bij het interview. Hoe komt de interviewster hier mee weg???
Foto's worden vaak als eerste behandelt/ besproken vóór het interview begint, zodat er geen rare dingen gebeuren. Maar hoe bestaat het dat deze foto nu pas opduikt???? Schei toch uit.
Any way, hoe red je je hieruit, heel simpel;
"ik was volledig bezopen en hij ook. Ik herinner het me niet eens. Als ik volledig nuchter was, zou ik er niet eens over nadenken." Laat Zayn dan maar lekker instemmend knikken. Of andersom. Klaar. Ten slotte geloofde de interviewster ook het verhaal over de armband.
xxx
Oo god! Nee!! Ik haat die stomme interviewster!!!
8 jaar geledenOH. MIJN. GOD.
9 jaar geledenNOOO wat doe je ons aan.
9 jaar geledenSnel verder xxx
ASLSJFLSFJSDLSNFLSFN!!!
9 jaar geledenHOE DURFT DIE INTERVIEWSTER???!!!! WAT EEN KRENG!!!
Oooooooh nee, hoe gaan ze dit oplossen?
Sneeeeeeeeeeel verder!!!
xxx