De derde dag
Ondanks dat alle inwoners van Disneyland nog steeds in leven zijn, wordt de angst met de dag groter. Sommige inwoners vermoeden dat de schurken niet meer durven te doden uit angst om gepakt te worden; anderen zijn minder goedgelovig. Iedereen is het er in ieder geval over eens dat de daders gepakt moeten worden en daarom wordt er een nieuwe stemming gestart.
Opnieuw lijken de stemmen unaniem te zijn en Michonne wordt op de brandstapel geplaatst. Ondanks haar protesten wordt het vuur aangestoken. De burgers zien toe hoe de vlammen haar opslokken en als ze haar eigen gedaante weer aanneemt, barsten sommige burgers in een luid gesnik uit. Michonne was...
Weerwolven, jullie hebben tot donderdag 22.00 uur om jullie slachtoffer door te geven. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel LonelyBoy als Lothbrok.
Maleficent, je hebt tot donderdag 22.00 uur de tijd om door te geven wie je wilt silencen. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel LonelyBoy als Lothbrok.
Sneeuwwitje, je hebt tot donderdag 22.00 uur de tijd om door te geven bij wie je de nacht wilt doorbrengen. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel LonelyBoy als Lothbrok.
Reageer (2)
Ja, hoe durven jullie. ;o
9 jaar geledenNoooh de goede fee, hoe durven jullie! Ö
9 jaar geleden