Foto bij Hoofdstuk 9 ~ O6

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • BlueJays

    Wat mij stoort aan deze story: dat ik niet gelijk kan verder lezen wanneer ik een hoofdstukje gelezen heb :Y)
    Ik weet dat het ontzettend kut voelt om abo's kwijt te raken, maar dat wil nog niet per se zeggen dat er iets mis is met jouw verhaal of zo. Persoonlijke mensen hebben persoonlijke redenen om bepaalde dingen te doen en dat hoeft niet altijd iets te maken te hebben met de algemene mening van je lezers, want ik vind dit verhaal nog zeker net zo geweldig als toen ik voor het eerst begon te lezen. De enige reden dat ik niet op elk hoofdstuk reageer, is omdat ik soms geen zin heb om op mijn iPod/mobiel te typen, terwijl dat wel is waar ik de hoofdstukken op lees, of omdat ik het gevoel heb dat ik niks zinnigers kan zeggen dan 'superleuk hoofdstuk' of geen tijd heb om iets uitgebreiders te typen terwijl ik dat eigenlijk wel zou willen, of omdat ik een ontzettende uitsteller ben en tegen mezelf zeg 'ik reageer later wel' en dat vervolgens niet doe.
    Geen van deze redenen hebben echt met jouw verhaal te maken, aangezien ik dat gewoon echt geweldig vind en ik meen het wanneer ik dat zeg, want ik kan redelijk kritisch zijn als ik dingen lees. Als ik het niet zo leuk vond als ik het vind, dan zou ik zeker niet zo enthousiast reageren.
    Ik vind echt dat je de 100 abo's verdient, dus ik hoop heel erg dat er snel nog acht mensen komen die een abo op dit verhaal nemen!
    Ook dit hoofdstuk vind ik weer supermooi! Ik vind dat je de gevoelens echt heel mooi beschrijft (:
    Jij ook nog fijne feestdagen! (:

    9 jaar geleden
  • MacGyver

    Dit was echt bijna te schattig. Zo lief dat Charlie bij haar komt liggen. En dat terwijl ik echt voor Ryess ben. Daarnaast vind ik der naam Charlie leuker dan Ryan, ik weet niet waarom.

    De enige reden die ik kan bedenken waarom mensen weg gaan is dat er minder hoofdstukken op Q komen. Maar ja, jij bent ook maar een mens en hebt ook niet altijd tijd om te schrijven en te activeren.

    Geduld is nog altijd een schone zaak.

    Btw, ik hoop dat je fijne feestdagen hebt gehad. En alvast een fijn oud en nieuw (voordat ik het vergeet of je niet meer spreek)!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen