Foto bij Hoofdstuk 7 ~ O5

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Sleepsong

    [Well isn't this the best way to start the new year!! ^^ Gelukkige Nieuwjaar, Nina!!!]
    Het meest vanzelfsprekende is selfharm. Hoop van harte dat het dat niet is maar aangezien dat nogal voor de hand liggend is, zal het dat ook wel niet zijn! Ben stiekem wel benieuwd. Niet op een slechte manier want dat klink zo gek. Maar meer op een ongeruste manier (If that makes any sense) Maar wat het ook is ik ben fan van Charlie! Die kwetsbaarheid maakt hem alleen maar mooier.
    Ik ben trouwens echt jaloers op jouw woordkeuze. Je weet op alles, de meest onbenullige dingen eerst, het juist woord te plakken. Ik wil echt zo graag een boek van jou in mijn handen houden en aan één stuk uitlezen. Want elke woord zet aan tot verder lezen. En dat heb ik al zo vaak gezegd maar eerlijk ik kan het niet vaak genoeg zeggen!
    ~ Op naar de volgende!

    9 jaar geleden
  • FroIIo

    Jeej! Ik was blij toen ik zag dat er een nieuw hoofdstuk was!
    Verder dacht ik ongeveer hetzelfde als wat DubheDragon schreef.

    9 jaar geleden
  • Katalante

    Tssk. Ik heb een tijdje niet meer gereageerd, hmm... Dat was niet de bedoeling. Lol.
    Ik ga je banner op mn profiel zetten als link naar je story ^-^

    En toen ik Ryess zag, dacht ik al van; Dat hoor bij dat (dit) verhaal ;p

    9 jaar geleden
  • Inviolable

    Mooi deel! Hmm, ik denk dat er iets ergs gebeurd is en Charlie nu zichzelf pijn doet, waardoor er littekens komen.

    9 jaar geleden
  • Gisborne

    Yay, ik ben weer bij! C:
    Snel verder! <33333

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen