Foto bij Hoofdstuk 7 ~ O5

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Kattris

    Of hij doet heroine. Daar krijg je ook littekens van, toch? Van naalden.
    Oke, wellicht denk ik te ver door.
    Je schrijft geweldig! Snel verder!

    9 jaar geleden
  • Chantilly

    Serieus, je verdiend je abo's meid! En ik ben erg blij dat ik je vanaf het begin gesteund heb met dit verhaal.
    Maaruh Charlie? Hij snijdt zichzelf dat is obvius. Alleen de reden weet ik niet precies, sowieso iets met zijn vader..

    9 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Oké, hier is mijn theorie: Charlie's vader heeft iets gedaan waardoor ze vreselijke ruzie kregen dus is Charlie naar Tamara gegaan en omdat hij het soms niet meer aan kan snijdt hij zich soms. (Volgens mij ga ik geen koekje krijgen)
    Tamara laat zich trouwens veel te veel controleren door William. Ik vind het erg voor Jess dat ze het heeft gehoord maar het niet mag zeggen, zo word ze op den duur vanbinnen verscheurd door te veel geheimen die ze niet zou moeten weten.
    En nu heel origineel: snel verder

    9 jaar geleden
  • MacGyver

    Wat lief dat ik de muurbloem van de dag ben. Nu is het wel meteen duidelijk voor welk team ik ben.

    Ik denk dat Charlie zichzelf snijd of brand dus dat hij expres zichzelf laat verbranden.

    9 jaar geleden
  • HannaxSmile

    ohhh dit verhaal is gewoon awesome!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen