Chapter thirty-six
neejooh, hij houdt niet normaal veel van honden;
Toch schattig?!
De volgende ochtend, word ik wakker, en weet ik echt niet meer wat er gisteren nadat we in de auto gestapt waren was gebeurt. Achja, ik zal in slaap gevallen zijn zeker?
Ik stap uit mijn bed, en zet mijn computer aan.
Opeens begint Justin tegen me te praten:
Justin zegt; Dag schat, alles goed?
Louise zegt; jah liefje, alles is goed.. Maar wat gaan we dus eigenlijk doen met nieuwjaar?
Justin zegt; wel, aangezien je ouders in knokke zitten, stel ik voor om bij mij te komen eten in ons appartement in knokke... Wij met z'n tweetjes..
Louise zegt; Oh ja, klinkt gezellig... Ik zal wel voor eten zorgen..
Justin zegt; Neehoor, hoeft niet, ik regel alles..
Louise zegt; Oh, echt? Je bent echt lief. Maar ik ga me eens klaarmaken, ik ga straks naar de film..
Justin zegt; Oké, is goed, dag schat! x
Louise zegt; Khouvanje.x
En zet mijn computer uit.
Ik loop naar de badkamer, en zet m'n bad aan.
Als ik me helemaal heb klaargemaakt, zie ik dat mijn papa juist thuis is, en zeg; pap, vertrekken we naar mama?
Jup, zo hoor..
Ik ga dus eten om 1 uur bij mijn mama, en dan ga ik naar de film met Charlotte.
Reageer (14)
Ieuw goooooor Gaat hij met ie hond in bed?
1 decennium geledenomg. I hate JBiebz.
1 decennium geledenhaha lovemejustin hahaha!!!
1 decennium geledenja hond lebber zn pik maar onder! neuh geintjeee(doeg)
1 decennium geledendat is echt goor (justin hea!)
1 decennium geledendie hond likt aan z'n kont en aan z'n p-i-k maja ze zijn allebei sexaaayyy
en ik ben een true bieber lover alle foto's van hem zijn cool alleen deze vind ik niet hihi