Foto bij 1. RiannePaynex

Hey! Ten eerste wil ik zeggen dat dit echt zon goed idee is van jou!

Ten tweede wil ik zeggen dat ik nu nog geen foto van mijn butterfly kan sturen omdat ik dit nu typ op mijn mobiel 's avonds

En ten derde wil ik zeggen dat ik mijn verhaal nog nooit helemaal aan niemand vertelt heb... Maar hier komt het:


Eigenlijk begon het heel raar...

Ik was mijn kamer aan t opruimen en zag het losse mesje van de plakband liggen op mijn nachtkasje. Ik had depri muziek op en op de een of andere manier was ik benieuwd.
Geen idee wat me bezielde toen ik het mesje in mijn pols zette, maar echt erg was het niet, het bloedde niet eens zo erg.

Nadat was het ook bijna meteen klaar... Dacht ik. Ik kreeg ruzie thuis teveel en ik wou mezelf weer pijn doen, maar ik durfde het niet met een mesje of zo te doen. Dat was de periode dat ik met mijn nagels mijn vel open krabde.

Maar mijn zusje merkte het...
Ik had daarna ruzie met mijn ouders.. En ben toen weggelopen van huis en heb die avond bij mijn beste vriendin geslapen.

De volgende dag ging ik gewoon naar school, alleen zonder boeken. Ik ben toen naar een vertrouwenspersoon geweest en heb daar de hele situatie uitgelegd.

Ik heb daarna een paar afspraken gehad met mijn ouders en een vertrouwenspersoon. Mijn vader vertelde de vertrouwenspersoon dat het maar een fase was en dat ik mezelf pijn deed omdat een paar vriendinnen het ook deden. Die gesprekken hebben nooit wat opgeleverd. Naja...

daarna ben ik 10 weken clean geweest.

Ik had weer allemaal problemen thuis en ruzies met friends en ik besloot om het weer te doen. Deze keer mijn heupen aangezien niemand dat ziet. Ik deed het met het uit einde van een nagelvijl en een pincet. Meestal doen andere het met scheermesjes, want daar heb je zo krassen van die bloeden. En inderdaad. Ik kon het maar niet laten bloeden en ging vaak langs de plekken op mijn heupen.. Het bloedde nooit erg, maar het deed zoveel pijn en ik wist dat ik dat verdiende. Het ging volgens mij een beetje ontsteken zelfs en de littekens zijn niet wit maar nog steeds roze.

Dat ging ik vaker doen als ik pijn en problemen had. Soms deed ik het 4 weken niet maar er waren ook dagen dat ik het elke dag deed.

Al tijdje vanaf july was ik clean, een maand of 5 weken. Maar ik kreeg zon erge ruzie met een vriendin van mij. Ik werd ook gek van mijn familie mijn zusjes die bleven zeiken van je bent dik je bent lelijk mijn ouders die denken dat ik niets kan, me blijven pushen en me bedreigen met dingen als ik iets niet deed, en toen weer is het weer teveel. Die dag had ik het voor het eerst met een scheer mesje gedaan. Ik deed het eerst altijd op mijn rechter heup maar na die dag is mijn linker heup ook slachtoffer. Ik maakte er veel heel erg veel en ik schrok gewoon van het bloeden.. Het was best creepy. Ik stond huilend in de douche en voelde me zo kut.


Daarna heb ij het niet meer gedaan, dat is nu 3/4 weken geleden geloof ik.....

Er zijn veel ergere dingen en mensen die zich zelf snijden. Maar dit is mijn verhaal en ik heb het nog nooit echt verteld .

Xxxxxxx

Reageer (5)

  • Creation_Lord

    Wauw, respect, ik heb het nooit erg gesnapt, waarom je jezelf zou snijden, maar nu heb ik er al wat meer begrip voor. (Niet dat ik dacht, die mensen zijn dom, en emo en zo, want ik weet wat emo inhoud, en dit zit daar niet echt bij, zoals veel anderen denken) maar echt, hopenlijk geeft dit je meer zelfvertrouwen, en helpen de butterflies.

    1 decennium geleden
  • Rianbows

    :) thanks everyone :) xx

    1 decennium geleden
  • musicxlovex

    goed dat je het verteld,
    en goed dat je het al een paar weken niet meer doet.
    wel jammer dat je-je butterfly er niet bij kon zetten

    Xx

    1 decennium geleden
  • Chyna2001

    Ik begrijp niet waarom mensen andere mensen beledigen!!!.

    Heel mooi dat je dit vertelt!!!!! Ik ga morgen lekker een vlindertje tekenen :)

    1 decennium geleden
  • Lacrimarum

    Woojooo!
    Dat is erg!
    Tja, ik weet niet wat te zeggen, sorry. :/
    Wel goed dat je het hebt verteld iig! <3
    Sws kan je altijd bij mij terecht, hoe dan ook! (':


    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen