Foto bij Behind closed doors || Part Three

Nieuw hoofdstukje! (: Ik heb besloten dat ik ga proberen mijn hoofdstukken niet al te lang te maken, zodat ik er hopelijk iets vaker een kan plaatsen, maar ik vraag me af of dat zal lukken, want ik weet dat kort en bondig schrijven niet mijn sterkste punt is, haha (: (Het hoort trouwens ook wel bij mijn manier van schrijven, dat uitgebreide, maar ik zal proberen bijvoorbeeld eens een gebeurtenis op te splitsen, zodat ik het over twee hoofdstukken kan verdelen en zo hopelijk sneller door kan.) (Met kortere hoofdstukken bedoel ik overigens dat ik zal proberen onder de 1500 woorden te houden...)
Ik hoop dat jullie dit stukje een beetje leuk vinden (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • LordJohn

    Ik ben het serieus vergeten. Ben IK die Matty? o_o'

    9 jaar geleden
  • Yestherday

    Ik ben eigenlijk niet meer actief op quizlet qua lezen. Maar zo nu en dan kijk ik nog voor dit verhaal. Ik vind het echt een mooi en bijzonder verhaal!
    x

    9 jaar geleden
  • Spaceless

    Awww (:
    Ik heb echt zitten wachten tot ik er eindelijk in voor kwam haha ^^
    Wat is het leuk om Liam als grote broer te hebben (:
    Mooi hoofdstukje, en wat Globe zegt: Laat ons alsjeblieft geen maand meer wachten, ik hou zoveel van dit verhaal!
    Misschien lukt het inderdaad beter om sneller te posten als het kortere stukjes zijn, maar ik begrijp wel dat het moeilijk is om je uitgebreid schrijven in te houden. Ik schrijf ook vaak veel te uitgebreid haha (:
    x

    9 jaar geleden
  • Globe

    Laat ons niet weer een maand wachten ;) wow geweldig stukje, snel verder!!!

    9 jaar geleden
  • huglikehoran

    Wauw, ik ben nog steeds jaloers op jouw schrijfstijl.....

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen