Titel (geen titel, geen one shot):
Naam personage:
Uiterlijk:
Leeftijd:
1D-lid:
Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot):
Soundtrack:
Locatie:
Bestaat 1D: ja/nee

Ik schrijf one shots tussen de 1000 en 2000 woorden.

Reageer (18)

  • haileytje

    Titel: You are the reason that I believe in love
    Naam personage: Charlie
    Uiterlijk: blond krullend haar met blauwe ogen
    Leeftijd: 17
    1D-lid: Harry Styles
    Situatie: Charlie geloofd totaal niet in de liefde. Ze is verschillende keren bedrogen geweest door haar andere vrienden. Tot dat ze moet veranderen van school. Harry is daar enorm populair, heeft al veel vriendinnen gehad maar hij meent het ook wel altijd met hen. Als Charlie aankomt op school en Harry haar wel enorm veel aandacht heeft gaat Hillary ( Harry's ex) Charlie pesten. Maar daar trekt ze zich niet van aan want Harry vraagt haar op date waar ze haar eerste betoverende kus krijgt.
    Soundrack: Eminem- Love the way you lie ft Rihanna
    Locatie: op school

    Alvast bedankt :) x

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    Titel (geen titel, geen one shot): End up here.
    Naam personage: Gabby
    Uiterlijk: Zwart haar, best wel 5sos kinda stijl (haha), blauwe ogen.
    Leeftijd: 17
    1D-lid: Louis.
    Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot): Ze ontmoeten elkaar bij een concert en Louis is opslag verliefd. Gabby is echter natuurlijk al een tijd hotel de botel van de bekende Louis en dus neemt hij haar na het concert mee naar zijn hotel.
    Soundtrack: End up here- 5SOS
    Locatie: Concert en dan het hotel.

    1 decennium geleden
  • Depayx

    Titel (geen titel, geen one shot): Half a heart
    Naam personage: Amy Lynn Johnson
    Uiterlijk: Klein, slank, donkerblonde haren, lichtgroene ogen en een getinte huid.
    Leeftijd: 19 jaar
    1D-lid: Zayn Malik
    Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot): Zayn en Amy hebben al een tijdje een relatie maar de laatste tijd komen er steeds meer verhalen in de bladen dat Zayn vreemd zou gaan. Amy begint het langzaam aan te geloven en een ruzie ontstaat. Zayn zal heel veel moeite moeten doen om te zorgen dat zijn relatie niet stuk gaat.
    Soundtrack: Half a heart - One Direction
    Locatie: Londen, Engeland.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen