Titel (geen titel, geen one shot):
Naam personage:
Uiterlijk:
Leeftijd:
1D-lid:
Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot):
Soundtrack:
Locatie:
Bestaat 1D: ja/nee

Ik schrijf one shots tussen de 1000 en 2000 woorden.

Reageer (18)

  • Horlinson

    Titel (geen titel, geen one shot): Fatal Attraction
    Naam personage: Janny Alexa Green
    Uiterlijk: klik.
    Leeftijd: 18
    1D-lid: Niall
    Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot): Niall is de grootste player van school en samen met zijn beste vrienden Liam, Zayn en Harry zijn ze het populaire groepje waar elke jongen bij wil horen en met wie elk meisje naar bed wil. Janny zit bij Niall in de klas en is ook best wel populair, maar om een of andere reden haat Niall haar. Niemand begrijpt waarom, maar Niall doet er alles aan om Janny het leven zuur te maken. Janny is heel erg sportief en blinkt dan ook uit in alles wat met gym te maken heeft op school. Door haar skills en afgetrainde lichaam raakt Niall tamelijk opgewonden. Plots verandert hij van tactiek met zijn pesterijen. Eerst maakte hij haar publiek belachelijk of schold hij haar uit, maar nu probeert hij haar te verleiden en worden de pesterijen heel wat meer seksueel getint. Hij doet er alles - echt alles - aan om Janny in zijn greep te krijgen, maar het lukt niet helemaal. Soms laat Janny zich gaan, want wie weerstaat er nu de charmes van Niall Horan? Maar ze weet dat Niall een spelletje met haar speelt. Pas wanneer Niall ontdekt dat Janny en haar beste vriend Louis wel heel erg close worden - echt heel erg close, beseft hij dat Janny voor hem meer betekent dan een spelletje. Op een feestje van Harry haalt hij alles uit de kast om Janny te verleiden, maar hij doet het nog steeds op een ruwe, seksuele, seksistische manier. Janny moet moeite doen om er niet op in te gaan, maar slaagt er toch in om weg te lopen. Niall loopt haar achterna en vindt haar in het park. Janny is bang dat hij haar gaat aanranden, maar Niall doet eerlijk zijn gevoelens voor haar uit de doeken. Janny vertelt hem dat er nooit iets geweest is tussen haar en Louis. Niall en zij leven nog lang en gelukkig :Y)
    Soundtrack: Bad Day - Daniel Powter
    Locatie: Op een middelbare school, in Londen.
    Bestaat 1D: nee.
    Alvast bedankt, xoxo

    1 decennium geleden
  • Peperoni

    Titel (geen titel, geen one shot): Hot tea, cold soda.
    Naam personage: Sara Carter.
    Uiterlijk: Bruin krullend haar, diepbruine ogen, dimples.
    Leeftijd: 20.
    1D-lid: Liam Payne.
    Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot): Liam en Sara zijn als kat en hond in hun relatie. Ze kunnen niet met of zonder elkaar. Ze zijn in een bar waar ze elkaar beiden jaloers proberen te maken. Mensen vragen zich af waarom ze zelfs samen zijn totdat er een jongen een opmerking maakt en Liam flipt tegen hem en hij vertelt hoe graag hij haar heeft. De jongens, inclusief Sara, zijn verbaasd maar vertederd.
    Soundtrack: Katy Parry - Hot 'n Cold.
    Locatie: Discooooo.
    Bestaat 1D: ja/nee

    1 decennium geleden
  • ALISSA1

    Titel (geen titel, geen one shot): I call it magic, when I’m with you.
    Naam personage: Alisha Mabel Harrison
    Uiterlijk: Alisha heeft donker bruin haar dat tot hoogte van haar borst komt, haar haar heeft redelijk wat slag. Ze heeft blauwe ogen die redelijk opvallen, maar niet overdreven erg. Alisha's huid is licht gekleurd door de zon. Op haar wangen heeft wat sproetjes die haar een ondeugdelijke maar ook vrolijke blik. Alisha is heel mode bewust, alleen make--up boeit haar vrijweinig. Waarschijnlijk gewoon omdat ze weinig geduld heeft.
    Leeftijd: 18 jr.
    1D-lid: Niall Horan
    Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot): Alisha en Niall ken elkaar al jaren, voor dat One Direction echt bekend werd hadden ze samen een relatie. Niall maakte het net voor hun eerste tour uit met de reden dat hij zich wou focussen op de band en de tour. Alisha was nog nooit zo gebroken geweest, Niall was degene die haar door haar moeilijke periode heen sleepte toen ze aan de drugs zat. Door hem hoefde ze nog net niet in een kliniek. Nooit had ze wat van Niall weer gehoord en telkens als ze aan hem dacht ontplofte een bom van vlinders in haar buik. In die tijd dat Niall het uitmaakte stierf haar moeder met wie ze een sterke band had aan een tragisch ongeval. Ze bleef alleen over met haar vader en zusjes van 7 en 5. Na de dood van haar moeder was ze zo gebroken dat ze in wanhoop niet wist wat ze moest doen. Alisha ging weer drugs gebruiken en spuugde alles uit was ze op at, na een zelfmoord poging die mislukte heeft haar vader besloten haar naar een afkickkliniek testuren. Na twee jaar in de kliniek te hebben gezeten mag ze eruit, zoals twee jaar geleden afgesproken haalde haar vader haar op. Alisha voelde zich beter dan ooit, alleen er was altijd nog een zwak, Niall Horan. In die tijd dat ze in de kliniek zat heeft ze nergens aan kunnen denken. Ze miste hem dan ook erg. Daar kwam verandering in. In de tussen tijd is haar vader en zusjes verhuisd naar Londen, haar vader had een goede baan en verdiende genoeg om ons te kunnen verzorgen, een mooi groot huis beter kon ze niet wensen. Zonder dat ze het weet woont ze bij Niall in dezelfde wijk....
    Soundtrack: Magic-Coldplay
    Locatie: Londen, Uk
    Bestaat 1D: ja

    Sorry voor de lange situatie. Bedankt alvast !

    x

    1 decennium geleden
  • Stylesish

    Titel (geen titel, geen one shot): Perfect Two
    Naam personage: Kim
    Uiterlijk: Kim
    Leeftijd: 20
    1D-lid: Harry Styles
    Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot): Harry en Kim kennen elkaar al van voor Harry beroemd werd, ze hadden elkaar via Chatroulette leren kennen. Op haar 15 jaar is ze voor het eerst naar Engeland gegaan voor Harry ze hadden toen al 2 jaar een 'relatie' die enkel bestond door 'xx' te sturen via chat. Tijdens die trip van Brugge naar Holmes Chapel was ze doodnerveus. Haar Engels was zeer goed, maar toch had ze een beetje zenuwen om haar vriendje nu in het echt te zien. Die week in Holmes Chapel met Harry was perfect, ze hadden allebei hun maagdelijkheid aan elkaar verloren. Toen Harry meedeed aan X-Factor ging hun liefde verloren. Sindsdien is Harry beter gekend als de womanizer van de band 1D. Na een avondje stappen met zijn bandleden en hun vrienden beseft Harry dat hij Kim mist en dat hij haar wel graag terug wilt. Dus Harry vraagt hulp aan zijn vrienden en met zijn alle roepen ze de hulp in van al hun Twitterfans om Kim op te sporen (mede dankzij de hashtag#HarryStylesWantsHisFirstGFBack). Na twee weken krijgt Harry telefoon van Kim.
    Soundtrack: Soundtrack
    Locatie: Holmes Chapel - Londen
    Bestaat 1D: Ja

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Titel (geen titel, geen one shot): i'm the girl you where looking for
    Naam personage:
    Uiterlijk: bruin golven half lang haar groene ogen
    Leeftijd: 17
    1D-lid: harry styles
    Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot): ik ben bij een concert en heb na het concert een meet and greet tijdens het concert kijkt harry veel naar me enz
    Soundtrack: you and i
    Locatie: concert zaal
    Bestaat 1D: ja

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen