Foto bij Bottled Notes || Twenty

Hiiiii,
Ik weet dat ik alweer een tijdje niet geschreven heb en dat spijt me echt! Ik weet dat ik ooit gezegd heb dat ik regelmatiger zou gaan activeren, maar dat lukt op dit moment gewoon niet. Ik weet niet of jullie op verklaringen zitten te wachten, maar ik denk dat het feit dat ik in 6vwo zit al aardig wat zegt over druk zijn en daar komt bij dat ik ook nog een aantal andere dingen aan mijn hoofd hebt en met zo'n druk en gestrest hoofd gaat schrijven gewoon soms niet zo makkelijk. Maar goed, ik weet dat het stom klinkt en dat iedereen altijd zegt dat ze het druk hebben, dus daar ben ik niet de enige in. Ik wil gewoon zeggen dat het me spijt dat ik zo weinig schrijf, maar dat ik het wel echt geweldig van jullie vind dat dit verhaal nu al bijna 90 abo's heeft!
Het is maar een kort stukje, maar ik vond wel dat deze "herinnering" zijn eigen hoofdstuk verdiende.
Xx (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Spaceless

    Dit is echt zo mooi en het is oke hoor, iedereen kent dat druk zijn wel een beetje - denk ik haha :P
    Ik zal.zo snelmogelijk proberen antwoorden op je lange bericht op mijn pb :)
    Het was het wachten waard, dit hoofdstuk!

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Awh wel zielig. En ontzettend mooi geschreven!!

    1 decennium geleden
  • Felicita

    Jeeeeeeh weer een hoofdstukje! I'm so happy! Ik ken het, dat druk zijn, hoop dat je wel alles redt (:
    Leuk hoofdstuk!
    x

    1 decennium geleden
  • LordJohn

    This is pretty sad, maar wel heel heel mooi. x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen