Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (49)

  • Quapo

    Jouw naam: Olivia
    Naam bandlid: Michael G Clifford
    Gesproken in Engels of Nederlands: Nederlands
    Storyline: Michael is stapel op een meisje met de gamertag ''DevilsPizza's '' als de jongens weg zijn, kruipt Michael snel online en praat met haar onder het gamen. Ze is al een echte vriend. Hij heeft geen idee wie ze in het echt is en hoe ze eruit zien. Hij weet alleen dat ze Olivia (Liv) heet en 19 jaar is. Maar hij zwijmelt als hij haar stem hoort en zich verbeeld hoe mooi ze wel niet zal zijn.
    De jongens lachen hem uit en roepen dingen zoals 'strak is ze 20 jaar ouder dan je denkt'/ 'ze is vast vet lelijk.'

    Als bij toeval DevilsPizza's na een potje call of duty vraagt of hij een keer wil afspreken, zegt hij met moeite nee. Maar hij weet dat als hij zegt dat hij Michael Clifford is de relatie stuk zou gaan, dus verzint hij een smoesje.

    Dan later gaat hij naar de gameshop om de nieuwe Call of Duty te halen en ziet het laatste spel door een mooi meisje mee genomen worden.
    Michael is gek en besluit zo charmant mogelijk te doen en het spel over te kopen.
    Dan raken ze in gesprek over het spel en uit eindelijk geeft zij hem haar Gamerstag, DevilsPizza's.
    Dan merkt Michael pas dat dat het meisje is waar hij verliefd op is.
    Mischien dat uiteindelijk ze het spel aan michael als kado geeft, maar op een voorwaarde. ´Als ze samen de hele nacht door blijven gamen.´
    michael stemt in en neemt haar mee. Michael kan zijn gevoelens niet langer in bedwang houden en als ze samen in het donker aan het gamen zijn, zoent hij haar vol passie. Ze beantwoord hem door terug te zoenen. Dan komen de jongens binnen en staan versteld van het mooie meisje die Michael aan het zoenen is.
    Michael zegt dat dit DevilsPizza´s is en lacht deze keer de jongens uit.

    Welk point of view: Alwetend of uit Michael
    Extra opmerkingen:
    Olivia heeft bruin geverfd haar met een blonde lok, waardoor ze erg wat nonchalant/ sassy uitziet. Ze heeft vrijwel dezelfde kleding stijl als de jongens. Ze heeft blauwe ogen en draagt alleen mascara en eyeliner.
    Ze is heel beheerst, want ze flipte niet de pan uit toen Michael Clifford haar over het spel aansprak.
    Ze luisterd naar: 5SOs, Nirvana en Iron Maiden
    Happy/sad end: Happy
    Eventuele titel: Behind The Gamertag

    1 decennium geleden
  • 1drocker

    Jouw naam ; Bo Rouppe
    Naam bandlid ; Niall james Horan
    Gesproken In Engels of Nederlands : Nederlands
    Storyline ;Bo en niall zitten op de zelfde middelbare school en Niall is de coolste jongen van school.
    Bo is het nieuwe meisje.
    Als niall haar de school binnen ziet lopen is hij opslag verliefd.
    Maar alle andere coole jongens vinden dat niall op zn imago moet letten en niets met haar moet doen.
    Niall zit in een twee strijd maar besluit uit eindelijk zn hart te volgen.
    Welk point of view (zijn haar onzijdig ik-vorm jij-vorm hij/zij vorm)ik vorm Pov. Niall
    Extra opmerkingen ; bo is 19 en niall 21
    Bo heeft bruin haar en bruine ogen.
    Bo loopt altijd in een kort topje en heeft tatoos en een navel- en lip piercing.
    Happy/Sad end ; Happy end
    Eventuele titel : geen idee verzin zelf maar wat al vast bedankt x
    war

    1 decennium geleden
  • Cliffaconda

    Jouw naam: sammy Somers
    Naam bandlid: Ashton
    Gesproken in Engels of Nederlands: Nederlands
    Storyline: Sammy gaat vaak mee op missie met haar vader agent Somers. Op een dag vinden ze een jongen die zwaar toegetakeld, zijn naam is Ashton Irwin. Hij beland in het ziekenhuis en Sammy zoekt hem elke dag op. Ze raken verliefd, maar door de zware wonden sterft Ashton. Sammy geraakt in een depressie en pleegt uiteindelijk zelfmoord.
    Welk point of view ( zijn, haar, onzijdig,ik-vorm, jij-vorm, hij/zij vorm): Ik vorm
    Extra opmerkingen: natuurlijk komen Michael, Luke en Calum ook op bezoek bij Ash ^.^
    Happy/sad end: Sad
    Eventuele titel: Iets met crime er in.

    1 decennium geleden
  • JennyHoran

    Jouw naam: Jenny Grammar
    Naam bandlid: Niall Horan
    Gesproken in Engels of Nederlands: Nederlands
    Storyline: Jenny botst op school tegen een laatste jaars op (Niall). Ze was een beetje chagrijnig dus reageerde nogal boos terwijl hij zijn excuses aan bood. Pas later realiseerde ze zich dat hij gewoon sorry zei. Als ze uit is gaat ze op een muurtje op het school plein zitten want ze moest nog even wachten op haar vriendinnen. Er gaat iemand naast haar zitten en dat is Niall, ze praten wat en Niall vertelt dat hij Jenny al een tijdje leuk vind...
    Welk point of view ( zijn, haar, onzijdig,ik-vorm, jij-vorm, hij/zij vorm): ik-vorm
    Extra opmerkingen: Zo ziet Jenny eruit
    Happy/sad end: Happy
    Eventuele titel: Soory, die heb ik niet...

    1 decennium geleden
  • Love12345

    Jouw naam: Cheyenne
    Naam bandjid: Luke
    Storyline: Luke is een gewone jongen van haar school die Cheyenne wel ziet zitten, en probeert er dan ook alles aan te doen om haar voor hem te winnen. Ze wil echter heel graag bij Luke zijn, maar ze mag het niet: volgens haar geloof zullen haar ouders een
    man kiezen waar ze mee uitgehuwelijkt wordt.
    Welke point of vieuw: Hij/zij vorm
    Extra opmerkingen: /
    Happy/sad end: Happy :)
    Eventuele titel: Ik weet niks, zou jij iets willen verzinnen?

    Dankjewel :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen