Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (49)

  • HarrysWife

    Hoi daar ben ik weer, ik kom een vervolgje aanvragen (: x

    Jouw naam: Solange (:
    Naam bandlid: Lukee
    Gesproken in Engels of Nederlands: Engels (:
    Storyline: Door de lange afstand tussen Luke en Solange zien ze elkaar vrij weinig, maar na hun vakantie hebben ze besloten toch met elkaar in contact te blijven en te zien waar het op uitkwam. Ze wonen wel allebei in Australië maar te ver uit elkaar om elkaar te kunnen zien voor een middag je te kunnen zien. Dan zouden ze maar een uurtje bij elkaar kunnen zijn en de rest kwijt zijn aan het rijzen, wat ook nog is ontzettend duur is.
    Ze houden het nu wel bijna 2 jaar vol en zijn nog steeds gelukkig met elkaar. Luke heeft haar zelfs officieel als vriendin gevraagd en Solange heeft daar volmondig ''ja'' op geantwoord.
    Als ze beide voorjaarsvakantie hebben blijft Solange een week bij Luke slapen, in zijn nieuwe appartement dat waar hij sinds 3 maanden in zijn eentje woont. Als ze op een van de avonden dat ze er is samen op de bank pizza zitten te eten met een serie op de tv is Solange een beetje de kamer rond aan het kijken en het appartement in haarzelf aan het beoordelen. Luke merkt dat ze afwezig is omdat ze niet antwoord als hij tegen haar begint te praten. Hij vraagt wat er is en Solange begint voor de grap alles af te kraken. Luke kan er wel om lachen en maakt voor de grap de opmerking dat hij bij haar moet komen wonen. Solange gaat op zijn grap in door de spullen aan zijn muur aan te wijzen dat ze er andere dingen voor in de plaats wil, en een ander vloerkleed en andere plantjes voor het raam. Luke antwoord dat dat geen probleem is en dat allemaal zo geregeld kan worden. Solange valt stil en Luke bedenkt zich dat dit eigenlijk wel de perfecte optie is voor hun om meer bij elkaar te blijven, waardoor hij het nog een keer vraagt, maar dan serieus. Solange neemt even de tijd om het te bedenken maar de volgende dag als ze die ochtend samen op de badkamer staan om aan te kleden en een dagje gezellig samen ergens te gaan besteden bedenkt ze dat dit eigenlijk is zoals ze elke ochtend wil hebben en besluit ze op zijn aanbod in te gaan om bij hem te komen wonen.
    Welk point of view ( zijn, haar, onzijdig,ik-vorm, jij-vorm, hij/zij vorm): ik-vorm --> Solange
    Extra opmerkingen: Dankjewel toppertje! (flower) ik hoop dat je er wat mee kan en anders hoor ik het wel, mijn gastenboek staat altijd open voor je berichtjes en vraagjes (:
    Happy/sad end: Happyyyy!
    Eventuele titel: Move in with me?

    1 decennium geleden
  • ccalum

    VERVOLGGGGG

    Jouw naam: Meltem
     Naam bandlid: Calum 
    Gesproken in Engels of Nederlands: NederlandsStoryline: Meltem is het zusje van Niall. Ze mag bijna niks van hem. Op een avond gaat ze stiekem naar een feest en daar ontmoet ze Calum. Doordat ze dronken, weet ze niks te doen en gaat met Calum mee...
    Welk point of view ( zijn, haar, onzijdig,ik-vorm, jij-vorm, hij/zij vorm): Ik vorm & POV Meltem
    Extra opmerkingen
    :Happy/sad end:
    Eventuele titel: Hmm... Weet niet echt iets, als dit nodig is wil je me dan PB'en


    Nogmaals super erg bedankt
    Xx

    1 decennium geleden
  • Maarissa3

    Jouw naam: Marisha
    Naam bandlid: Zayn Malik
    Gesproken in Engels of Nederlands: Nederlands
    Storyline: Zayn en Marisha kennen elkaar nog niet en ontmoeten elkaar voor het eerst op een kermis. Zayn vind haar meteen leuk, maar Marisha ziet hem niet staan. De rest mag je zelf verzinnen.
    Welk point of view ( zijn, haar, onzijdig,ik-vorm, jij-vorm, hij/zij vorm): Ik-vorm
    Extra opmerkingen: Ze zijn beide 14. Marisha heeft bruin haar, bruine ogen, 1.62, half Nederlands, half Surinaams, is niet dik en niet dun.
    Happy/sad end: Happy end.
    Eventuele titel: Who are you?

    1 decennium geleden
  • True1Der

    Jouw Naam : sanne.
    Naam band lid : liam.payne.
    Gesproken engels of nederlands : nederlands.
    Story line: sanne heeft al voor zo lang als ze zich kan herineren een crush op haar knappe buurjongen liam .
    Ze zitten op de zelfde school maar in een andere klas dus liam weet niet een van haar bestaan af .
    Tot hij op een dag tegen haar aan loopt in de gang en als hij in haar ogen kijkt raakt hij betoverd .
    Welk point of view(zijn , haar, onzijdig,ik vorm,jij vorm hij/zij vorm) ik vorm+liam pov.
    Extra opmerkingen:sanne heeft bruin haar en bruine ogen.
    Happy/sad end: happy end.
    Eventuele titel: dat mag jij bedenken :p

    1 decennium geleden
  • CakeHoodings

    Omg mag ik een vervolg pleasee!!

    Jouw naam: nog steeds Ambrosia tenzij mijn naam stiekem veranderd is
    Naam bandlid: Calum Hood
    Gesproken in Engels of Nederlands: Nederlands
    Storyline: eigenlijk geen idee maar: het zoontje van Calum en Ambrosia (Ashton Thomas) wordt één jaar maar de jongens zijn op tour dus komen Ambrosia en Ashton Thomas, Calum en Ashton opzoeken tijdens een concert en de rest mag je zelf weten want ik heb geen inspiratie
    Welk point of view ( zijn, haar, onzijdig,ik-vorm, jij-vorm, hij/zij vorm): wat het makkelijkste is voor jou
    Extra opmerkingen: part 1 was perfect, je lijkt me tof!!
    Happy/sad end: HAPPY
    Eventuele titel: nog steeds geen idee

    thanks xxxxxxxx(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen