Waarheid, Durven of Doen. [SA]<3
Stand Alone
Reacties.
Doen...<3
'Ja! Jouw beurt' roept Marie lachend. Met een denkde blik kijkt Rien ons allemaal aan. 'Hmm...' mompelt hij. 'Lana!' kiest hij met een grijns op zijn gezicht. Ze kijkt op. 'Waarheid, durven of doen?' vraagt Rien. Ze twijfelt niet, ze speelt op 'zeker'. Waarheid kiest ze niet, dat is voor mietjes. 'Durven!' lacht ze, zeker van zichzelf. 'Euhm..' luidop denkt hij. 'Of je kust Jonas op de wang; of je eet gras; of je doet een dom dansje in het midden van het veld.' lacht hij. Lana schudt met haar hoofd. 'Tss, kunnen jullie ook nooit niets normaals verzinnen..' zucht ze. 'Oké, ik kies het laatste.' lacht ze. 'Ik ga me zo belachelijk maken..' denkt ze in zichzelf. Ze wandelt onzeker en zachtjes naar het gras. Terwijl een aantal jongens voetballen, kruipt ze er tussen. Ze kijkt ons aan, en we staren allemaal met een lach op onze mond terug. Ze zucht nog eens diep en begint. 'Doe de ganzenpas, doe de ganzenpas, kom maar op! Doe de ganzenpas, met kabouter Plop!' zingen we spottend, terwijl ze met haar achterwerk draait. Blozend komt ze terug. 'Ssht, 't is al goed..' stamelt ze, terwijl wij bijkomen van het lachen. 'Ok, nu mag ik iemand kiezen.' lacht ze gemeen. Net als ze iemand ging zeggen, zie ik Niels lopen. 'Hey! Doe je mee?' roep ik naar hem. Hij komt naar me toegelopen. 'Wat?' vraagt hij. 'Doe je mee met waarheid, durven of doen?' vraag ik nog een keer. 'Oké, is goed.' antwoordt hij. Dolgelukkig lach ik eens naar Melissa. Ze fluistert in m'n oor: 'Dat komt hier allemaal dik in orde.' Ik grijns en weet dat Lana me nu zal kiezen. 'Lisa.' zegt ze, terwijl we naar elkaar grinnikken. 'Yes.' denk ik. 'Oké, waarheid, durven of doen?' vraagt ze nu ook. 'Doen!' roep ik, ik weet wat ze me gaat laten doen. Niels staat nietsvermoedend naast me te luisteren. 'Kus Niels op de mond...' zegt ze rustig, alsof ze dit al lang in haar gedachten had. Geschrokken kijkt Niels op. 'Ow! Wie zegt dat ik daarmee akkoord ga?' protesteert hij. Ik sta te blozen, en laat ze het uitvechten. 'Jij hebt niets te willen! Lisa beslist of ze het doet of niet, anders ben jij de spelbreker.' zegt Melissa. Mel heeft altijd het beste met me voor, en gaat regelmatig eens polshoogte bij Niels nemen, wat hij nu eigenlijk over mij zegt. 'Tsss.. Bitch.' fluistert Niels naar Lana. Ik lach onzeker en ga een stapje dichter bij Niels staan. Hij blijft staan, aan de grond genageld. Snel geeft Jonas hem een duw, zodat op me valt. Als reflex houdt hij m'n armen vast. Hij zucht diep, maar laat ze niet los. Nu zucht ik ook diep, ik denk bij mezelf.. 'Het is nu of nooit, Lisa.' Samen met m'n gedachten, fluistert Melissa het in m'n oor: 'Het is nu of nooit, Lisa.' Ik lach en weet dat we beiden gelijk hebben. Niels staat nog altijd te kijken, onzeker en teleurgesteld. 'Dat gezichtje kan vrolijker.' fluister ik hem toe, en ik druk m'n lippen zachtjes op die van hem. Ik zie dat hij z'n ogen sluit, en dat iedereen naar ons staart, met een gelukkig gemoed. De blikken steken in m'n rug. Niels ontspant en neemt me stevig vast. 'Zie je wel, ik ben een kans waard.' denk ik stilletjes, terwijl ik geniet van de kus. Ik sluit nu ook m'n ogen, en hoop dat dit moment voor eeuwig duurt. Maar de bel breekt dat zalige moment. Ik blijf nog even op z'n lippen gedrukt en laat ze er zachtjes afglijden. Niels likt met z'n tong over z'n onderlip. 'Wauw.' zucht hij. Ik lach en geef hem een kusje op z'n wang, en we lopen samen naar de rij. Hand in hand...
Reageer (13)
owhh deze is egt vet !! [heb je meer van di soort SA's of misschien serie's?
1 decennium geledenJaja, hosty met Lisie --->>>
1 decennium geledenTRUE LOVE!!!
oOoOh
1 decennium geledenlievie
kei kei kei mooi
echt super
geweldig
echt super mooi meis
je hebt het precies wel zwaar zitten he ???
xXx kaatje
ahh!! wat poepig!<3 [positief hoor!!]
1 decennium geledenecht leuk!!
kus
Oh, wat schattig!!!
1 decennium geleden