Zeg alsjeblieft 'ja'.
Reacties 'nd don't copy.
-
Mag ik bij jou huilen?
Mag ik mijn tranen op je schouder laten vallen?
Mag ik bij jou lachen?
Mag ik spontaan een glimlach op je gezicht toveren?
Mag ik je een geheim toevertrouwen?
Mag ik je geloven dat je het niet zal verder vertellen?
Mag ik erop rekenen dat je altijd bij mij blijft?
Mag ik erop vertrouwen dat je me nooit meer alleen laat?
Mag ik hopen dat we voor altijd samen zullen zijn?
Mag ik dan hopen dat je altijd "ja" hebt geantwoord?
Dan mag jij zeker weten dat ik van je hou.
<3
Reageer (11)
Yes. Ja. Jhawul. Oui. Natürlich.
1 decennium geledenJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Allemaal ja
1 decennium geledenmaar natuurlijk ^^
echt, dit is zo'n leuke sa goed bedacht
Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja.
1 decennium geledenAnd thats not enough.
I LOVE YOU SO MUCH MORE THAN ONE WORD! <3
Ja tuurlijk .
1 decennium geledenOok al ken ik je niet .
Mooi gedichtje.
Jax9
1 decennium geledenTuurlijk mag je dat hun