Love 001 / Siyenna
Ik smijt mijn boeken op de tafel en naast me hoor ik hoe Charlotte er ook veel zin in heeft. Frans, ugh. ‘Where the fuck hebben we dit vak nou weer voor nodig? Ik ga later toch naar Amerika.’ Moppert Char. ‘I don’t know. Het is dat ik goed ben in Frans anders had ik het allang laten vallen.’ ‘Alles beter dan Duits.’ We lachen. ‘Siyenna en Charlotte, zouden jullie stil willen zijn?’ Krijst de fransdocente. ‘Sure mevrouw.’ Char steekt haar duimen op en ik moet mijn best doen om niet in lachen uit te barsten. Dan trilt mijn mobiel. ‘Van wie?’ Vraagt Charlotte. ‘Ik zal even kijken.’ Ik ontgrendel mijn mobiel en open de sms.
Hey Siy,
Zin om vanavond met mij en de boys mee te gaan naar MIXX ?
x Li
Ik kijk mijn bff aan en ze knikt. ‘Leuk idee!’ Ik kijk even snel in mijn agenda en besluit dan dat ik gewoon mee gaan. Fack dat proefwerk wiskunde morgen, haal ik toch wel een voldoende voor.
Hey Li,
Is goed! Komen jullie mij en Char ophalen om 9:00 bij mijn huis?
xx Siyenna
Ik verstuur hem snel en richt me dan weer op mevrouw Liza. We noemen haar trouwens altijd Mona Liza, maar ze heet eigenlijk Marijke Liza. Pfft. Haar ouders hadden haar beter Mona kunnen noemen aangezien ze toch Frans geeft. Ik scheur een blaadje uit mijn schrift en krabbel er een tekst op.
Babey,
Zin om straks samen nog even sexy jurkje te kopen voor de boys?
X
Ik schuif het briefje richting Charlotte. ‘Siyenna Payne! Eruit!’ Ik haal mijn schouders op, schuif mijn boeken in mijn tas, zwaai nog even naar de klas en loop dan het lokaal uit. Zeikwijf.
Er zijn nog geen reacties.