Foto bij Protection 020

Oh god, dit is een lang stukje O.O

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • BlueJays

    Haha, maar jij hebt een goede reden om niet te reageren, ik zit steeds heel sneaky hoofdstukken te lezen zonder reacties achter te laten. Maar daar gaat nu hopelijk verandering in komen! (: ik zal in elk geval proberen zo veel mogelijk te reageren. Oké, misschien is het wel een klein beetje overdreven om te zeggen dat mijn oppaskindjes zich nog volwassener gedragen (A) maar toch, hij doe wel behoorlijk kleuterig :P Niet dat dat erg is, dat maakt het verhaal juist leuk! (: (dat, en alle andere dingen ^^)
    Natuurlijk, ik heb speciale gaven waarmee ik iedereens verjaardag uit mijn hoofd weet ^^ oké, stiekem wist ik het gewoon omdat je het me verteld had (A) Ahw, geen zorgen maken over de dingen die je als achttienjarige moet doen, het komt allemaal wel goed! Alles komt gewoon op z'n tijd en dan ben je er op gegeven moment misschien wel gewoon aan gewend, zo moet je maar denken (:
    En dit hoofdstukje is helemaal niet prut, het is juist hartstikke goed!
    Ik ben blij dat je mijn verjaardagsberichtje leuk vond ^^ En het geeft niet hoor, als het niet lukt om daar ook nog op te antwoorden. Ik heb je lange GB al gezien, en dat vond ik al echt superleuk om te lezen! (ik werd er echt heel erg blij van, toen ik hem kreeg, want ik was die dag een beetje down en ik had lang op school gezeten en ik had veel huiswerk moeten maken daarna en ik had hoofdpijn (ik zit nu inmiddels ziek thuis, vandaar dat ik dit zo midden op de dag typ, maar ik ben niet superziek, hoor, alleen niet zo heel lekker =) ), dus toen werd ik heel erg blij toen ik zag dat ik een heel leuk berichtje had om te lezen ^^ ) Ik zal proberen te reageren als ik tijd heb, maar het is mogelijk dat dat nog even gaat duren, maar ik hoop dat je daarop kunt wachten c: Ik zat me laatst te bedenken dat het waarschijnlijk al iets meer dan een jaar geleden is dat we begonnen zijn elkaar die berichten te schrijven, ik heb het gevoel dat de tijd zo snel is gegaan! (': Ach ja...
    Maar geniet nog even van de rest van je vakantie, zou ik zeggen! (:

    1 decennium geleden
  • woepie

    al die komkommers in de wereld zouden ook wel eens een staande ovatie mogen verdienen

    1 decennium geleden
  • pasta

    gaaaaaf

    1 decennium geleden
  • Lordd

    Ik was 20 februari jarig, 17 geworden (: Hmm, de dag kon beter, maar ja.
    Oeehh leuk hoofdstukje, ik vind Louis zo schattig en lief als hij zo.. serieus is, als hij niet in die irritante bui is (al is dat ook wel leuk). He's such a cutie <3

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Dit is gewoon geweldig!

    New abo! :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen