002 / Niall
Arianna zwaait haar mooie bruine krullen over haar schouder en loopt dan lachend weg. Ik kijk haar na. She's so pretty. Is het enige wat in me opkomt. ''Hey Horan, wakker worden.' Louis stoot me aan en wijst naar de tijd op zijn horloge. 'het is 2 voor, we moeten naar natuurkunde!' Ik knik en gris mijn eastpack van de grond. 'Harry, Zayn, Liam, tot zo in de pauze.' Mompel ik, en samen met Louis wandel ik richting natuurkunde.
Eenmaal binnengekomen zie ik haar gelijk zitten. Arianna. Ze heeft een plekje naast Sarah, wat me nogal verbaasd omdat Sarah het niet zo heeft op nieuwe kindjes. Nee, Sarah houd het liever bij Megan, en haar boyfriend Liam natuurlijk. 'Hey Saar.' Glimlacht Louis, en hij neemt plaats aan een tafeltje achter Arianna. Ik plof naast hem neer en voel hoe Arianna's mooie groene ogen in mijn zij prikkelen, maar ik negeer ze en staar naar meneer Trompers die net iets wil gaan uitleggen over lichtval. 'Pst Nialler.' Vraagt Louis. 'wat is er Lou?' Louis wijst naar Arianna . 'Ze kijkt de hele tijd naar je.' Ik haal mijn schouders op. 'Dus?' 'Straks is ze verliefd op je!' 'Nou en?' 'Je weet toch dat Zayn haar wil nemen?' Ik zucht en knik. Zayn en Harry zijn echt erg. Liam en Louis kunnen zich soms ook nog wel laten meeslepen, maar nooit zo erg als Zayn en Harry, en ik, ik zou nooit zo iets doen, en vooral niet bij dit prachtige meisje. 'Niall! Wat heb jij?' Ik schrik op. 'Huh?' 'Of je zo even mee naar de kantine gaat.' 'Sure.' Mompel ik. 'Louis en Niall! Silence!' Roept meneer Trompers. Ik grinnik. 'Sukkel.' Fluistert Louis. Ik bekijk Arianna weer. She's so pretty. Ik zucht en Louis kijkt me verbaasd aan. 'Wat heb jij?' 'Niks.' Arianna lacht. 'ARIANNA, NIALL, ERUIT!' Gilt meneer Trompers. Ik kijk hem verbaasd aan, maar loop dan richting de deur, waar ik wacht op Arianna.
'Hey.' Zegt ze terwijl ze haar mooie haren in een knot op haar hoofd legt. 'Hoi.' Zeg ik. 'Waarom doen Zayn en Harry zo raar?' Ik smelt bij het horen van haar stem. 'Idonno, they're just a lil' weird.' Ze lacht. 'Oh, dat had ik al gemerkt hoor,' Ze trekt haar vestje uit en propt die in haar tas. 'Wat moeten we nu doen? Ons melden?' 'Nah, geen zin. Ze zijn hier niet zo streng, laten we wat gaan eten in de kantine, ik sterf van de honger.' Ze lacht weer, en ik glimlach. Ze is echt schattig als ze lacht. Samen lopen we naar de kantine, en net als ik mijn broodje hamburger in mijn handen geduwd krijg door de kantine-vrouw, komen Zayn, Harry en Liam binnenlopen. Precies dat wat ik niet wou. Zayn loopt gelijk naar ons toe en fluistert in mijn oor: 'Je blijft van haar af, kleine.'
Er zijn nog geen reacties.