Sorry dat dit stukje niet zo goed is
, maar zoals jullie wel weten, het eerste stukje is het minst leuk.
KNUFFEL DIE KUDO KNOP
Reacties zijn ook altijd welkom.
Love U guys.
x
Arianna Sue Martins
Ik zucht. ‘Mam?’ Mijn moeder komt de kamer binnenlopen en ik draai een rondje. ‘Mooi hoor liefje, ben je bijna klaar?’ Ik knik en geef haar een kus. ‘Nog even mijn haar vlechten en dan kom ik.’ ‘Is goed Arianna, je ziet er leuk uit hoor.’ Mama loopt de kamer uit en ik glimlach, terwijl ik mijn lange bruine haren in een schuine vissegraat vlecht. Ik bekijk mezelf nog even in de spiegel. Een lichte skinny jeans, een wit hemdje en een rood-wit geruit bloesje. Ik trek mijn bruine uggs aan, prop mijn Iphone en make-up tasje bij mijn schoolboeken in mijn tas en loop naar beneden. ‘Ari?’ ‘Ja mam, ik ben klaar.’ Mam komt de kamer uit en we stappen samen in de auto.
‘Tot vanmiddag liefje, ik sta om half 4 hier op deze plek.’ Ik geef mama een kus en dan loop ik het schoolplein op. Ik hoor gefluit. ‘Hey beauty!’ Hoor ik een jongen roepen. Ik draai me om. Daar zit een jongen met zwart haar. Hij knipoogt naar me en ik draai me zuchtend weer om. ‘Boys zijn zo irritant.’ Ik loop naar de balie. Daar zit een lief uitziende [url]Vrouw
[/url]. ‘Dag Liefje, kan ik je helpen? Ik ben Bella.’ ‘Hey, ik ben Arianna, ik ben nieuw hier.’ Glimlachte ik. ‘Je wilt zeker je rooster hebben?’ Ik knik, en Bella verdwijnt onder de balie om mijn rooster te zoeken. ‘Hey girl,’ Iemand slaat op mijn kont en ik draai me om. ‘’What te fack.' Ik pak het rooster en mijn kluisjessleutel van Bella aan en loop richting mijn nieuwe kluisje. 'Where are you going baby?' De jongen met het zwarte haar lacht hard terwijl een andere jongen met bruine krullen de woorden uitspreekt. Ik sta even stil. 'Wie zijn jullie en waarom volgen jullie me?' Zeg ik boos. 'Wij zijn Zayn, Liam, Harry, Louis en Niall.' de jongen die dus blijkbaar Zayn heette wees alle jongens aan terwijl hij hun naam zei.'' En jij, Arianna, jij zit in onze klas.' Mijn ogen blijven hangen op de jongen met de blonde haren en de blauwe ogen. Hij glimlacht even naar me en kijkt dan snel weer weg. 'Dat is dan mooi pech voor je, Zayn. Ik ga nu naar mijn kluisje en dan naar de les.' Ik zwaai mijn bruine krullen naar achter en loop lachend naar mijn kluisje, de verdwaasde gezichten van de 5 jongens achterlatend.