Foto bij • Chapter 8 •

Nog een stukje omdat het bijna 2014 is :D

Veel leesplezier :P

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • SupermassiveFan

    zoooo geweldig!I loved the group hug part <3
    Ik vind het zoooo geweldig, dat heb ik al gezegd maar toch, I love this story! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Whittaker

    Geweldig! I'm in love with jou <3


    Niets op aan te merken, geloof ik (naast dat van Venomis), het verhaal klopt gewoon ^^ Mooi plaatje trouwens!

    1 decennium geleden
  • xLout

    Wauw, ik hoop snel nog een hoofdstuk :)

    1 decennium geleden
  • Ringwraith

    ‘Zei ik niet dat deze reis niet geschikt voor jou was? Zei ik niet dat je niet bij ons hoorde?’ gaat de dwerg verder, maar tot mijn opluchting zie ik zijn ogen twinkelen en ik glimlach lichtjes.
    ‘Ik ben nog nooit zo fout geweest,’ zegt de dwerg dan, Bilbo in een omhelzing trekkend. De hobbit kijkt even verbaasd maar glimlacht dan. Als hij zich uiteindelijk los heeft weten te maken uit de omhelzing, begint hij zachtjes te praten.


    Dat stukje was zo mooi!<33

    Oh, en dat vergat ik nog te zeggen. Aan 't einde van de week graag extra stukjes. ^^
    Jeetje, je hebt gisteren dan wel doorgeschreven xD

    Een aantal van hen schreeuwen van verontwaardiging > Een aantal van hen schreeuwt van verontwaardiging.
    beëindigd hij het korte gesprek > beëindigt hij het korte gesprek
    Ga even kijken waar die groep orks zijn.’ > Ga even kijken waar die groep orks is.’ (groep is enkelvoud ;))

    1 decennium geleden
  • xKili

    yeaah nieuwe abo erbij !!!! geweldige story :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen