Foto bij •  prologue

Daar stond ik dan, op het enorm grote podium samen met mijn tegenstander, die tevens een hele goede vriendin van me was geworden, en presentatrice Wendy van Dijk van niets minder dan de x-factor. ''Ongelofelijk goed gedaan. Waanzinnig gepresteerd de afgelopen maanden, hoe moeilijk die ook geweest zullen zijn. En nu is het zover, hand in hand staan jullie naast elkaar, maar er kan natuurlijk maar één winnaar zijn...'' klinkt de stem van Wendy. Ik kijk Marissa nog een keer aan, mijn buik ontploft zowat van de zenuwen. Waarom maken ze het dan ook zo ontzettend langdurig? Zeg het nou toch gewoon! ''ISABELLE!'' Verstijfd blijf ik staan, wát. Tranen vormen zich in mijn ogen als ik omarmd wordt door Marissa, die nog eens door de coaches wordt toegesproken. ''Je verdient het Isa!'' zegt Marissa, ook bij haar staan de tranen in haar ogen. Wat heb ik veel aan haar gehad, ze heeft me zo gesteund. Wendy verteld nog wat over het platencontract en het publiek gaat uit zijn dak, en daar sta ik dan. Met een onwijs grote lach op mijn gezicht en tranen in mijn ogen. Ik word omarmd door mijn coach, Ilse, die nog eens duidelijk maakt dat het me gelukt is.

Éindelijk kan ik dan een nieuwe start maken.

Reageer (3)

  • learntofly

    oeh klinkt leuk! je hebt er een abo bij (: x

    1 decennium geleden
  • Abadine

    Snel verder !! x

    1 decennium geleden
  • storiegirlX

    leuk WE WANT MORE WE WANT MORE

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen