Back
Ik duwde hem van me af.'Wat,neen,heb ik zojuist?''Je hebt je geheugen terug'Glimlachte Tom blij.'Hoe kun je nu blij zijn,ik heb mijn eigen broer gekust.''Dat is toch niet de eerste keer,of wel?'Hij ging met zijn hand door mijn haren.'Je snapt het niet he?'Lachtte ik naar hem.Ik kon niet boos blijven.Zijn eeuwige glimlach stond immers op zijn gezicht.'Hoe vertellen we het aan Dries'Hij lachtte: Pfff,geen probleem.''Het is Dries maar die zal vast niet uit zijn vel schieten.'Meen je dat nou echt?''Hallo,niet gezien hoe boos hij op je was toen jij me een mep verkocht?'zei ik.'Tssss,dat was niets,dan heb je hem nog niet echt boos gezien.'Ik keek hem verward aan.'Maar een paar seconden geleden zei je dat hij niet boos werd?''Je weet dat je me niet kan vertrouwen,air,dat weet je.'Ik knikte begrijpend.'Maar je herrinert je dus alles weer?'Ja dat doe ik inderdaad.'Dan moet hij toch juist blij zijn,alleen weet hij dat een kus de betovering verbrak.''Betovering?Dit is geen sprookje hoor.''Oja,feeën,soldaten,liefde joehoe?'En nog steeds is dit geen sprookje.''Ojawel,en jij bent de sprookjesprinses.'Och,doe normaal,ik ben samen met Dries.''En ik ben je broer.''Wat heeft dat er mee te maken?''Ik ga naar Dries.'Zei ik.Ik verliet het veldje en ging naar de plek waar Dries naar toe was.Dries was boos weg gelopen en ik wist maar al te goed waarheen.Het sportveld.Ik ging langs de tribunes.De plek waar ik zijn t-schirt kreeg,de plek waar we ruzie hadden zo tot ik hem vond.Hij zat te voetballen tegen de muur.Al zijn frustratie eruit te gooien.Wat ik ging zeggen zou hem alleen maar nog gefrusteerder maken.Maar ik moest het hem zeggen.Ik tikte op zijn schouder.Hij draaide zich weldra om.'Air,wat fijn je te zien.''Dries ik moet je iets vertellen.
''Ik en Tom hebben gekust.'
Hey lieve lezers,nu Air haar geheugen terug heeft ga ik een Q&A vraagbalk doen.Dat betekent dat je hier in een reactie mag plaatsen met vragen die je hebt aan:Air,Dries,Tom,Bert,Dirk,Blue,Animal,Nick,Irene,Icy,Joran.En nog andere personages die in het verhaal voorkwamen.Ook mag je vragen stellen aan de schrijfster(dat ben ik)Voor de veiligheid stellen we geen vragen aan de leerkrachten of directeur van de school.
Reageer (1)
waar waren dirk bert en tom toen icy stierf en wie is de vader?
1 decennium geleden