Memories
Maar mijn gedachten werden al snel gestoord.Twee gedaantes hadden me gevonden.'Tom'lachte ik.Hij keek me raar aan maar zag al snel de tekening in de boom.Hij stootte Dries met zijn elleboog en fluisterde iets.Dries keek hem raar aan waarna hij terugfluisterde.Wat er ook gebeurde Dries werd overstuur en liep boos weg.Ik keek Tom raar aan.'Oeps'mompelde hij.Ik lachte naar hem.'Jij hebt dit hierin gegraveerd.'Zei ik al wijzend op de tekening.'Ja' zei hij.'Je herrinert je weer iets of niet?'Vroeg hij.Ik knikte en knuffelde hem.'Iemand die me begrijpt.'Grinnikte ik.Hij lachtte begripvol.'Het spijt me dat je door mij je geheugen kwijt bent.'Zei hij.Hij voelde zich precies ongemakkelijk.'Is niet erg,hoor.Probeerde ik hem gerust te stellen.'Dat is het wel,zei hij.Door mij ben je je geheugen kwijt en alle herrineringen die we hebben gemaakt.Ineens sprong hij op.Alsof hij een idee kreeg.'Misschien kan ik je je geheugen teruggeven.Zei hij.Ik keek hem raar aan.'Hoe ga je dat doen.Mijn geheugen opsporen en er een strik omdoen om henm me daarna als cadeau te geven.'Ja zoiets was ik van plan.Zei hij sarcastisch.'Ik grinnikte.En even later schoot ook hij in de lach.We lieten ons op het gras vallen.Een klein bloemetje stond tussen onze twee in.'Ik weet dat je samen bent met Dries'Zei hij.'Maar'Hij plukte het bloemetje van de grond en stopte het in mijn haar.'Je blijft mijn kleine zusje.'Ik keek hem raar aan.Dat had ik niet verwacht.'Zusje?'Zei ik.'Hij leek zich iets te herrineren en maakte een gebaar.Grapje zei hij.Hij zal vast wel gelijk hebben?Dus besteedde ik er geen aandacht aan.We lagen nog steeds naast elkaar in het gras.Ik kreeg een idee en rolde op Tom.'Hoi'Zei ik.Hij lachte'Hoi'.Hij gaf me een duwtje waardoor ik naast hem viel en hij op mij kwam te liggen.'Cliche'lachte ik.'Touche'zei hij.Wat heeft dat er nu weer mee te maken?Vroeg ik hem.'Niets zei hij'.Hij grinnikte.Ik keek naast me.Het was gestopt met regenen en de zon ging zelfs onder.'Kijk zei ik'.En ik wees naar de zon.'Hij is mooi he?'Zei hij.Ik lachtte.'Inderdaad.Ik keek naar zijn stralende ogen.De ruimte tussen onze gezichten verkleinde en voor ik het wist waren mijn lippen gedrukt op die van hem.
Reageer (1)
ze gaat vreemd! is dat ook zo met de echte Air?
1 decennium geleden