Anders
En omdat dit hoofdstuk 40 is.
Air pov
Blue en Animal hadden al een tijdje geleden het kamertje verlaten.Ik had bij Irene nog een beetje geoefend.De lucht controleerde ik nu helemaal.Het was al avond.Ze had me even vrij gegeven.Ze had me met een spreuk weer zichtbaar gemaakt maar me een ander uiterlijk gegeven.Ze vond het zielig dat ik geen lessen meer kon volgen.Ik had mezelf in de spiegel bekeken.Ik had lang blond haar en groene ogen.Mijn bril had ik afgezet want mijn zicht was verbeterd.Met zo er uit te zien verliet ik het kamertje en ging ik naar buiten.Ik zat nu in het bureau van de directeur.Ik was nieuwe leerling nu.Ik kreeg een heel inschrijvingsformulier naar me toe geschoven.Ik nam een balpen en vulde hem in.Toen ik klaar was verliet ik het lokaal en ging ik naar mijn nieuwe kamer.Nouja het was de zelfde kamer als ik altijd had gehad.Ik klopte op de deur.Blue begroette me vriendelijk.Ook Animal deed aardig.Maar ik kon het niet meer aan.Blue,Animal vroeg ik.Ze keken verbaasd op.Wij hebben ons nog niet voorgesteld.Stamelde ze.Hoe ken jij dan onze naam?Ik lachte ik ben het Air.Ze keken me aan.Dat kan niet.Ik weet nog goed hoe Air eruit zag.Bruin haar en bruine ogen.En jij hebt...Blond haar en groene ogen.Zei ik.Kun je het bewijzen dat je Air bent.Ik dacht na.Al snel wist ik iets.TuurlijkIk stapte op mijn bed af en haalde het boek van Icy tevoorschijn.Jij bent het echt.Riepen ze en ze liepen op me af.We eindigde uiteindelijk in een groepsknuffel.Dit moment had ik echt zo gemist.
Er zijn nog geen reacties.