Dries pov

Wees voorzichtig,fluisterde ze.Ik zag een traan haar ooghoeken verlaten.Hij stopte bij haar lippen.Voorzichtig knikte ik.Damned wat deed ik nou weer.Air had gelijk gehad,het was de alcohol.Mijn hoofd die zo zwaar was dat ik niet na kon denken.En dat ik dan nog zo stom was om het alcohol te laten inwerken.Ik liet Air boeten voor mijn fouten.Dat mocht ik niet doen.Ik merkte dat ik beetje bij beetje terug kon nadenken.De alcohol begon zijn kracht te verliezen.Maar Joran en Nick waren hier ook die moest ik weg krijgen.Ik kon het toch niet laten en gaf haar een kus op de plek waar de traan gestopt was.Ik merkte dat ze in de tussentijd nog een paar tranen had laten vallen.Haar ogen waren lichtjes rood aan het worden.Zelfs een paar keer gesnik verliet haar mond.Waar was ik mee bezig.Wou ik dat nu echt doen bij haar.Ik hield van haar,ik bedoel ik hou van haar.Ja toch?Wat als ik niet van haar hou?Verblind door de alcohol.Zou ik ooktoen zijn geweest toen we tegen elkaar botsten in de gang.Toen ik haar mijn nummer gaf.Dat waren betere tijden geweest.Ik moest afkicken van de alcohol of ik nu van haar hield of niet.Ik mocht geen meisjes pijnigen.Dat doen echte mannen niet.Oke dat doen echte jongens niet.Ik was nog geen man en ik mag me zo ook niet noemen.Zeker niet na wat ik van plan was.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen