Feestje ik heb al meer dan 10000 woorden


Dit hoofdstuk is voor het irrante jongetje dat me heel de tijd vroeg wat er ging gebeuren en wat Nick ging doen.
Ik ga geen namen noemen.QuizerbestHeeft het gedaan.Oke nu heb ik het dus wel gedaan.Ik ben in zo een goede bui dus hier nog een hoofdstuk

Snel liet ik Dries los en stapte ik naar achter.Op die manier leek Nick echt heel erg op de gemene Dries.Dat was het het is de alcohol.Dat was dus Dries zijn probleem.Maar nu heb ik mijn eigen problemen.Nick kwam vervaarlijk dichterbij.Echt waar ik begin die manier te haten als jongens zo dichtbij komen.Had dit geen jongensgebied geweest ik had al lang Nick neergeslagen.Maar iemand van de jongens moet me toestemming geven en ik denk niet dat Nick of zijn vrienden dat willen geven.Ik probeerde weg te rennen.Juist toen hij dicht bij me was zijn ogen sloot en zijn lippen tuitte zette ik een stap naar rechts.Gevolg Nick kustte de muur.Ik wou wel lachen maar daar had ik geen tijd voor.De companen van Nick hadden de deur gesloten.Leuk hoor.Ik sprong dus van tafel tot tafel om naar de andere kant van de zaal te geraken.Toen hij door had dat hij de muur kustte schreeuwde hij.Kom hier!!!!!!!Maar hij kwam niet naar mij maar grinnikte alleen maar.Al snel had ik door waarom meteen werden mijn armen vastgepakt door twee sterke vrienden van hem.Ik kreeg me onmiddellijk los maar Nick zei:Nee nee nee ik heb je die toestemming niet gegeven.Jij mag dat niet doen.Met tegenzin liet ik de mannen mijn armen terug vastpakken en wachtte tot Nick bij mij was.Helaas stond ik dicht tegen de muur.Waar ik een hekel begon aan te krijgen.Hij duwde me tegen de muur waarna hij me begon te zoenen.Maar ik zoende niet mee.Ik hield mijn lippen stijf op elkaar.Toen trapte hij hard op mijn voet.Het deed vreselijk veel pijn maar ik gaf hem geen toestemming.De tranen liepen langs mijn gezicht.Nick wreef de tranen van mijn wangen.Het deed me denken aan Dries die nog op de grond lag en elk moment kon wakker worden en me zo zien.In plaats dan dat ik minder huilde stroomde de tranen nu over mijn wangen.Maar ik moest me sterk houden.Komaan babe zei hij geef me is de toestemmingToen sloeg hij onverwacht met zijn elleboog in mijn maag.Ik schreewde van de pijn.Helaas maakte Nick daar gebruik van en liet zijn tong mijn mond in glijden.Serieus zat die gast me nu echt te tongzoenen.Als ik mocht had ik hem al lang van me afgeduwd.Maar toen hij ineens zijn speeksel in mijn mond doorgaf was ik het beu.Ik duwde hem van me af en probeerde te spuwen op Dries om hem wakker te maken maar ik moest iets verzinnen waardoor het leek alsof ik de regels niet brak.Ik zei dus het eerste wat me te binnen schoot.Het klonk belachelijk maar het was de enigste manier.Wauw Nick,je kunt veel beter zoenen dan Dries.OMG,zei ik dat nu echt .Straks ga ik dus echt mijn tong schrobben als ik hier weg geraak.Ja dat weet ik zei hij.Wat?Egoïst dacht ik.Jij kust ook goed,beter dan Dries zei hij.Ik kreeg een idee.Heb jij al met Dries gekust.Vroeg ik.Neen wat denk jij wel!Heb jij je haar ofzo geverfd in blond in plaats dan in bruin.Nee en trouwens misschien is Dries toch beter dan jij hij beledigt me niet.Maar kan hij dit.A neen he,hij liet zijn handen afdalen van mijn schouders naar beneden.Ik moest iets verzinnen snel.Hey dat kietelt.En terwijl zag ik een emmer water.Ik pakte hem en in een seconde gooide ik die op Dries.Dries was nog niet helemaal hersteld maar was wel wakker.Maar de zin die hij zei waren genoeg.Air je hebt het recht je te verdedigen.En toen viel hij weer neer.Oke heel spannend moment hoor zei Nick,hier moeten ze een verhaal over schrijven dan is dit een super spannend stuk.Laat me niet lachen je bent een meisje die kan niet vechten.Daarin vergiste hij zich.En al snel lag Nick neer ik dach tdat zijn clan ook nog ging afkomen maar die stonden daar maar.Ik had dus gewonnen.Nu snel weg van hier zodat ik mijn mond kan schrobben.Ik pakte Dries op en ik nam hem mee naar mijn slaapkamer.Ik was het beu om altijd in het jongensgebied te zijn nu gaan we is naar het meisjesgebied ook al haatte ik het zelf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen