Foto bij 3-----

Sorry X duizend dat het zo lang heeft geduurd maar ik heb het nu super druk voor school maar het is bijna vakantie en dan volgen er meer stukjes.

"Moet ze nog naar Amanda" vraagt mijn vader Percy. "Nee, ik denk het niet. Hoeveel talen spreekt ze" mompelt Percy. "Nederlands, Engels, Duits, Frans, Russisch en Italiaans. Ze kan ook perfect op hakken lopen en kan dineren" schept mijn vader op. "Dan moet ze eigenlijk niet naar Amanda" zegt hij. "Ze kan dus direct beginnen met haar eerste les bij Birkhoff" glimlacht mijn vader. Na een aantal wat leek rondjes te hebben gelopen komen we een zaal binnen die volstaat met computers."I AM AWESOME" hoor ik schreeuwen. "Dit is Seymour Birkhoff. Ons Computer genie" stelt Percy mij voor. Ik knik uit beleefdheid. "Nee, niet nog een" klaagt de man die net werd voorgesteld als Birkhoff. Percy geeft hem een bestraffende blik. Hij zucht diep en draait zich om. "Jij, knappe chick, volgen" beveelt hij me. Mijn vader knikt me toe en traag loop ik achter de man aan. "Zit" hij wijst me een stoel aan voor een computer. Traag ga ik zitten. "Nu start het programma op" ik zucht en doe wat hij vraagt terwijl ik me inhoud om niet te vragen wat het magische woord is. "Nu probeer je het af te maken" mompelt hij terwijl hij weg loopt naar een andere computer. Mijn ogen glijden over het scherm waarna ik begin. Mijn vingers glijden vlot over de toetsen. Mijn vader had me al eens op een hackcursus gestuurd. Al snel verschijnt er COMPLETED op het scherm. Ik grijns en loop traag naar Birkhoff. "Klaar" zeg ik simpel. "Wat dat kan niet" zegt hij terwijl hij snel naar mijn computer loopt. "Indrukwekkend" mompelt hij. "Wat wil je dat even herhalen" vraag ik hem met een brede grijns. Geïrriteerd kijkt hij me aan. "Niet slecht, je mag gaan" ik loop snel weg uit de drukke kamer. Terug in de trainingsruimte loop ik direct naar de loopband en zet het zwaarste programma aan. Onder het lopen haal ik mijn Iphone uit en zet een goed liedje aan. Mijn voeten bewegen op de versterkte beat van de muziek. Ik kijk rond me en zie iedereen trainen. Het meisje waarmee ik heb gevochten kijkt me kwaad aan. Ik werp haar mijn liefste glimlach toe. Ik schrik wanneer mijn gsm begint te trillen. zin om af te spreken lees ik op mijn scherm. Sorry no time stuur ik terug. Plots hoor ik geschreeuw achter me. "Ze heeft een gsm" roept het opvliegerige meisje. De loopband wordt stopgezet en direct wordt ik omsingeld door een cirkel van mensen. "Iedereen terug op zijn plek" hoor ik mijn vader roepen. "Steek dat ding weg" beveelt hij me. Zo snel mogelijk laat ik mijn gsm verdwijnen in mijn broekzak.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen