005 || Harry Styles
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
zo gaat het verder:
1 decennium geleden'Harry ik moet je ook wat vertellen' zei Liam ineens. Ik keek Liam vaag aan. 'Wat?' 'Ik... Ik ben ook gay.' zei Liam. Mijn ogen werden groter. Liam die gay was? Maar hij had toch verkering met een meisje? Rianne? 'Wat? Sinds wanneer?' riep ik verbaasd. 'Sinds altijd al denk ik.. Dat met Rianne was niet echt iets.. Ze is meer een soort BFF van me..' zei Liam. 'En.. Ik denk dat ik verliefd op Niall ben.' Mijn mond viel nog verder open. Liam die eens verliefd was op Niall? 'Jij hebt toch wel eens wat met een meisje gehad?' vroeg Liam aan mij. Ik knikte en dacht terug aan Maggie Mae. Zei was mijn eerste vriendinnetje, maar nadat ik tegen haar had gezegd dat ik gay was, maakte ze het meteen uit. Maggie Mae is een vriendin van Rianne en Maggie Mae had er toen voor gezorgd dat Liam verkering met Rianne kreeg... 'Dus..' zei Liam langzaam. 'Niall heeft ook een vriendin..' zei ik. Liam knikte. 'Isabel, de beste vriendin van Rianne.. Ik weet het.' zei Liam. Ik beet even op mijn lip. 'Maar dan heeft Zayn een vriendin en Niall.' zei ik. Liam knikte. Ineens kwamen Rianne en Isabel binnen. 'Liam het spijt maar het is uit! Ik ben er achter gekomen dat ik gay ben en Isabel is het ook en Niall is het ook dus nu heb jij verkering met Niall en ik met Isabel.' zei Rianne. Ik en Liam keken elkaar verbaasd aan. 'En Harry, Louis en Zayn willen samen met jouw een trio doen.' zei Isabel...
MUHAHAHAH MOOI VERHAALTJE HEA? MUAHHAHAHAHA
en toen zoende Harry en Liam MUHAHAHAHAHAHAHHA haha
1 decennium geleden