Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Jammer vh einde
nahhh ik vindt het stom dat het zo eindigde ): maar wel mooi geschreven xoxo
Wauw echt super mooi geschreven!
Ik baal aan de ene kant heel erg dat Felice en Harry uit elkaar zijn, maar ik denk dat het nu wel goed is...
waaaauw die laatste twee zinnen, echt ik heb door die zinnen kippenvel.. Echt WAUW geen woorden voor, tranen in mijn ogen. idk why ik me nu zo raar voel, ik wilde dat ik die zinnen kon zeggen ofzo. maar echt diep respect voor je! voor je verhaal, alles! Die laatste twee zinnen was het mooiste was het hele verhaal <3.
Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen
Reageer (30)
Jammer vh einde
1 decennium geledennahhh ik vindt het stom dat het zo eindigde ):
1 decennium geledenmaar wel mooi geschreven
xoxo
Wauw echt super mooi geschreven!
1 decennium geledenIk baal aan de ene kant heel erg dat Felice en Harry uit elkaar zijn, maar ik denk dat het nu wel goed is...
1 decennium geledenwaaaauw die laatste twee zinnen, echt ik heb door die zinnen kippenvel..
1 decennium geledenEcht WAUW geen woorden voor, tranen in mijn ogen.
idk why ik me nu zo raar voel, ik wilde dat ik die zinnen kon zeggen ofzo.
maar echt diep respect voor je! voor je verhaal, alles!
Die laatste twee zinnen was het mooiste was het hele verhaal <3.