Foto bij Behind closed doors || Part One

Hiiii (:
Jullie hebben misschien opgemerkt dat dit hoofdstuk een ander soort titel heeft dan de andere stukjes, maar dat ga ik zo uitleggen ^^ Eerst wilde ik even zeggen: THANK YOU! Dit verhaal heeft inmiddels alweer 74 abo's, wauw! <3 Dat zijn er gewoon 10 meer dan toen ik het vorige hoofdstuk plaatste! Thank you very much, en welkom nieuwe abo's!! (:
Oké, de uitleg dus. Dit stukje heet Behind closed doors (titel staat nog niet vast, want ik ben er nog niet zeker over, dus als iemand nog een goed idee heeft als titel voor dit soort hoofdstukjes, dan hoor ik het graag!), omdat het anders is dan de vorige stukjes die ik tot nu toe heb geplaatst. Het is namelijk niet vanuit Macy's POV geschreven, zoals de "Bottled Notes". Omdat het idee van de "Bottled Notes" is dat het de verhalen zijn die Macy in haar hoofd opkropt, vond ik dat dit soort stukjes ook een andere titel moeten hebben en het is voor nu even geworden "Behind closed doors", omdat het een soort andere kant van het verhaal laat zien. Het is bedoeld om bepaalde dingen duidelijker te maken of om het vanuit verschillende perspectieven te bekijken (zie ook het allereerste stukje: Dear readers).
Dit wil wel zeggen: ik ga niet vanuit andere "pov's" schrijven dan Macy's pov in dit verhaal, in de zin van dat als ik vanuit een ik-figuur schrijf, ik alleen vanuit Macy schrijf. Voor stukjes als dit gebruik ik dus de hij/zij-vorm, wat ik heel leuk vind, juist omdat ik dat eigenlijk nooit doe. Ik schrijf eigenlijk al mijn verhalen vanuit een ik-persoon of meerdere ik-personen en daarom vind ik dit verhaal nou juist zo leuk om mee te experimenteren ^^ Dus ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden en het hopelijk niet veel slechter is dan andere hoofdstukken of zo, omdat ik niet gewend ben om op deze manier te schrijven.
So I hope you like it! (:
Xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Schack

    Awesome.

    Sorry, maar ik heb net al een hele reactie gezet bij DITR en ik vind dat dit ene woord gewoon alles samenvat. Je fantastische schrijfstijl, gewoon hoe de hele story in elkaar zit, nogmaals je schrijfstijl, de rusteloosheid van Niall.
    Argh, zelfs als ik een reactie van één woord wil zetten voel ik me nog gedwongen om uit te leggen waarom en wordt die reactie toch weer te lang, maar dan in een spoiler.
    Weet je, ik ga nu gewoon stoppen.
    Ja, dat doe ik.
    Hehe, ik lijk op Niall, ook zo'n weirde rusteloosheid.
    Ik moet gewoon blijven typen, anders verveel ik me.
    Damn. Als er nou nog een stukje was, zou ik zo kunnen stoppen om te gaan lezen. Maar nee hoor, natuurlijk niet, wanneer ik het nodig heb om te stoppen, dan staat er geen stukje. Urgh, dit is echt erg, weet je hoe lang deze reactie nu al is geworden?
    Nu ga ik écht stoppen. Bawm.
    Love U Xx

    1 decennium geleden
  • Cannon

    Ik vind dit wel leuk, met die verschillende pov's (:

    1 decennium geleden
  • Felicita

    Hihi ik kom weer voor (: Echt super leuk (: Whieee

    1 decennium geleden
  • xlovelytjex

    Whoops, ik kom er nu pas achter dat ik nog geen abo heb genomen, bij deze:Abo&Kudo for you
    :D

    1 decennium geleden
  • SecretKey

    hihi met trossen uit de lucht... vanaf nu ga ik dat ook zeggen ipv bakken :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen