Proloog
"Shit" vloek ik luid. Ik knal de deur open en zet het op een lopen. "Achter haar aan" wordt er geroepen. Ik hoor hoe ze zo snel mogelijk hun geweren van tafel halen en de achtervolging in zetten. Ik deed een schietgebedje dat ze de bevelen van mijn vader gingen opvolgen. Meneer de grote maffiabaas had hun opgedragen om mij niet te vermoorden, jammer genoeg. Nee want hij was er van overtuigd dat ik ook nog eens als hoer veel kon opbrengen heb ik niet veel geluk *kuch kuch*. Ja inderdaad mijn bloedeigen vader had me verplicht te werken voor de maffia. En niet alleen als hoer nee ook als dief, afperser, chanteur,... Maar ik ben een speciaal geval, nee eerder een ambetant geval. Ik weigerde mensen te laten gemarteld worden dus moet ik mijn slachtoffer zijn plaat in nemen en blijkbaar is dat ook nog een goeie methode het laat mijn "slachtoffers" meestal bezwijken waardoor ze toch het gevraagde geld betalen. Maar nu heb ik een stap te ver gezet waardoor ik nu wordt achtervolgd door de buitenwijken van Londen waar niemand de schoten hoort. Ik versnel mijn pas wanneer ik de stappen dichterbij hoor komen. Bang kijk ik rond me heen ik ben de verkeerde kant op gelopen en heb geen idee waar ik ben. Achter me weerklinken de eerste schoten. "Gemist" roep ik opgefokt door de adrenaline. Direct volgen er nog meer schoten. Zolang ze geen dempers op hun geweer zetten ben ik relatief veilig. Dat betekend dat ze niet vastbesloten zijn om me te doden. Dankje pappie. Op het gevoel sla ik een straatje in. SHIT het loopt dood. Snel laat ik mijn blik over de randen van het hek glijden. Ik zie een vuillbak en weet niet hoe snel ik er naartoe moet lopen snel spring ik er op en duw me af met mijn handen neem ik de rand van het hek vast en trek me op. Schoten weerklinken in het straatje. Snel spring ik van het hek en kom hard neer. Direct begin ik weer zo snel mogelijk te lopen. Ik kijk achter me, ik zie hoe ze het slot openschieten. Ik doe mijn best om nog meer te versnellen. Eindelijk kom ik aan in een straat die ik ken. Direct sla ik af om naar het hartje van Londen te lopen. Ik kijk achter me en zie dat mijn achtervolgers stil staan en zie hoe ze dempers uit hun zakken halen. Een vloektirade gaat af in mijn hoofd. Ik blijf lopen maar voel hoe het steeds lastiger wordt en ik weet dat ik het niet lang meer vol houd. Ik sla af en kom in een drukkere winkelstraat. Ik probeer op te gaan in de menigte. Hard knal ik tegen iemand aan en val op de grond. "Shit" vloek ik. Ik werpp een blik achter me en spring recht om weg te lopen. "Wacht" hoor ik nog iemand roepen ik kijk om en zie dat het de jonge man is waar tegen ik ben op gelopen. Ik kijk weer voor me en versnel weer.
Reageer (2)
i like it,
1 decennium geledensnel verder
xx
Geweldig geschreven
1 decennium geledenSnel Veder!!
Xx