Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Azriel

    Komt ie dan!
    Dit is Callas! Callas de blije geit. (:
    Ontstaan uit HMIWNBOMGKEBG (Haak M In WallNutBro O My God Kijk Een Blije Geit - kortom, een melige bui van mij en een vriendin) Waarom ik en meneer de blije geit moeten winnen? Callas heeft er altijd al van gedroomd om in de spotlights te staan, Callas is beschikbaar voor kinderfeestjes en het bakken van appeltaarten.
    ALSJEBLIEFT X

    1 decennium geleden
  • LordJohn

    Flower
    Flower zou de perfecte mascotte zijn voor AWS. Dit omdat hij verlegen is, en vaak niet weet wat hij moet zeggen. Maar als je door dat verlegen masker heen prikt, is hij een vriend voor het leven, die je niet zal laten vallen, en alles zal doen om je vrolijk te maken.

    Cianna
    Cianna is een schat van een schildpadje. Ze is altijd de kleinste geweest, en werd gepest omdat haar schild dus zo klein was. Het is een enorm lief beestje, en wanneer ze iets goed kan doen, probeert ze dat echt uit alle macht. Helaas mislukt het soms, en wordt ze net zo hard weer uitgelachen. Maar goed, ze probeert altijd haar lieve glimlach op te zetten, en gaat door met haar leven. Af en toe is ze verdrietig, omdat mensen of dieren of dingen al de moeite die ze doet niet kunnen of willen waarderen.

    1 decennium geleden
  • Azriel

    Ja ik.heb al de perfecte mascotte gevonden.
    Laat zo een reactie acter als mn laptop aan staat :3

    1 decennium geleden
  • LordJohn

    Haha, geniaal! ^^ Ik ga wat verzinnen. =D Succes op school he. o:

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Ik heb er meerdere, ik was aan het nadenken en verschillende mascottes kwamen in mij op. Ze zijn geïnspireerd op het verhaal.
    Rosa (de teddybeer)
    Ze is er altijd voor iedereen en geeft graag een knuffel als het nodig is en zorgt ervoor dat niemand echt allen is.
    Benard (de bij)
    Een bij zit graag op een bloem en dat linkt weer naar flower in het woord wallflower.
    Willy(de rups)
    file:///C:/Users/esther/Pictures/Foto's/Moviel/Gek%20kattje.gif Lola, de kat die van muziek houdt (; (de foto laat niet en dat vind ik niet leuk, probeer de link te kopiëren anders verzin ik iets anders.) Klik
    Vooral achter de eerste twee zitten een achterliggende betekenis, de derde en de vierde vond ik gewoon leuk.
    Ook zijn dieren niet erg origineel, maar dit zijn niet zomaar dieren en een teddybeer is geen dier.
    Ik hoop dat een van de vier de mascotte word, omdat vooral Rosa waarschijnlijk precies bij dit verhaal past. (ik ga niet opscheppen over hoeveel tijd ik erin heb gestoken, waarschijnlijk vijf minuutjes haha. en omdat ik de eerst was..
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen